Orks Säljes
Moderator: Katarsis
Re: Orks Säljes
Dåligt med bud ingen som är sugen på den gröna horden ? 
Slänger ut 3500kr som pris då
Slänger ut 3500kr som pris då
-
Silversixx
Men det är ju lika mycket som de kostar hos en valfri billig internetbutik 
Kollade priset på det där på figurspel nypris där vart 4500kr
Såtillvida det inte är helt nytt och omonterat eller väldigt snyggt målat får du nog räkna på ca. 50% som nån sorts riktlinje. 
Folk brukar dessutom räkna det jämfört med det billigaste alternativ de kan hitta, dvs just billiga internetbutiker. Jag räknade lite och kom fram till ca. 4900 kr på Speltid så tvivlar förvisso på att man kan få dem för 3500 kr någonstans men runt 2500 kr tycker jag är det lägsta du borde vara nöjd med. (Som du själv är inne på lönar det sig ofta att byta istället om man kan få till något sådant.)
OBS, är själv inte intresserad men ville bara ge lite grundläggande information samt dessutom visa att 3500 kr som begärdes inte var helt ogrundat.
Folk brukar dessutom räkna det jämfört med det billigaste alternativ de kan hitta, dvs just billiga internetbutiker. Jag räknade lite och kom fram till ca. 4900 kr på Speltid så tvivlar förvisso på att man kan få dem för 3500 kr någonstans men runt 2500 kr tycker jag är det lägsta du borde vara nöjd med. (Som du själv är inne på lönar det sig ofta att byta istället om man kan få till något sådant.)
OBS, är själv inte intresserad men ville bara ge lite grundläggande information samt dessutom visa att 3500 kr som begärdes inte var helt ogrundat.
-
Silversixx
Jag tog via Wargames Empire, och det hamnade på 3400:- ungefär. Sen tillkommer väl frakten på runt 200:- för det mest.
Men som Mattias påpekade, är allt nytt i lådor?
Men som Mattias påpekade, är allt nytt i lådor?
Nej allt är limmat och vissa saker är också målade som det framgår i posten. Glömde även nämna att det är 2 carrycases också en moddad för kanz och dreads
Everything is worth what its purchaser will pay for it.
Jag skulle kunna tänka mig att ge 7-800 kr för detta.. Antar att det inte blir jag som köper det..
Jag skulle kunna tänka mig att ge 7-800 kr för detta.. Antar att det inte blir jag som köper det..
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!
Börjar vara dags att öka farten på målningen och byggandet av modeller så 3000 för allt BVSA