Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
W.I.P på min GK Libbe, nu är det förstås färg överallt
lite touch-up och sedan wash.
- Bilagor
-
- DSC00276.JPG
- (66.74 KiB) Nerladdad 962 gånger
Han ser bra mycket brutalare ut nu än med sin tidigare nubbhammare.Stefan-RT skrev:Nu blev han så ledsen, att han norpade dreadknights HammareDärför alla spöken kommer, för de blev ledsna när han gjorde något så nedsligt
Skönt, förra hammaren var en fantasy warrior priest vapen.
Sälj han till migClaimh_Solais skrev:Målade klart Lemartes, synd bara att man aldrig kommer spela med han pga hans jäkla jumppack
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
-
Gonka Koff
Satan vad uggly han är! Jag antar att han kommer att bli lika tjusig som dregglo och mårdrack efter wash och dipp. Man kanske skulle börja dippa ...Stefan-RT skrev:W.I.P på min GK Libbe, nu är det förstås färg överalltlite touch-up och sedan wash.
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
-
Claimh_Solais
Haha ne vill ha han (har nu alla Blood angels HQ målade)MrCheeze skrev:Sälj han till migClaimh_Solais skrev:Målade klart Lemartes, synd bara att man aldrig kommer spela med han pga hans jäkla jumppack
men jag kan ju måla en likadan till dig
man tackar så mycket för detspeedfreek skrev:ang Biovore.
Det räcker ju att ha lilltån bakom en sten eller att det är andra tyranidgubbar emellan för att få cover,
så jag tycker inte det är ett dugg "mygel" att bygga snygga egna gubbar.
Snyggt!
becon är ganska roligt.
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Haha. Känns som att han kompenserar ordentligtStefan-RT skrev:Nu blev han så ledsen, att han norpade dreadknights HammareDärför alla spöken kommer, för de blev ledsna när han gjorde något så nedsligt
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Hepp!

Då återstår tre objective markers som ska funka både till dessa och mina vanliga Marines.
Nu är således hela "Angels of Death" projektet i hamn. Håll utkik efter dem i säljes delen på forumet.

Då återstår tre objective markers som ska funka både till dessa och mina vanliga Marines.
Nu är således hela "Angels of Death" projektet i hamn. Håll utkik efter dem i säljes delen på forumet.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Nu blev jag klar med två st biowars som jag har jobbat med vid sidan av alla DE jag målar med. Jag är ganska nöjd med hur dom blev, ska bara meka vidare med färgen som jag har på rören ner till magen.
- Bilagor
-
- biowar.jpg
- (332.14 KiB) Nerladdad 332 gånger
becon är ganska roligt.