Muhahahahha

speedfreek skrev:Jag tror att Snot för en gångs skull har fel.
Tror dock Swen har koll...
Eller så tillåter vi bara enheter som kommer in via Deep Strike.Snot skrev:Det enda rimliga är att banna alla arméer som kan combatsquadda.
Vilket som funkar tycker jag!HeadWar skrev:Eller så tillåter vi bara enheter som kommer in via Deep Strike.Snot skrev:Det enda rimliga är att banna alla arméer som kan combatsquadda.
Om det inte kommer något från SweFAQ:n innan GothCon så kommer GothCon-rulingen att bli så här:Zurken skrev:Om swefaq-gruppen inte går ut med en ruling innan gothcon så kommer jag tvinga fram en ruling på uppropet till gothcon-turneringen.Jony skrev:kom ni fram till hur det skulle spelas?![]()
skulle vara bra om man kunde veta hur både jag och mina motståndare spelar marine arme'erna på GothCon t ex
Om transporten är en Razorback, så att enheten inte kan sitta i den i reserves, måste man då slå ett separat slag för bilen och hoppas att den kommer in samma runda, eller får man automagiskt säga att den kommer in samtidigt som enheten? Måste man speca hur man tänker dela enheten och vilken halva som ska sitta i bilen, eller får man bestämma det när de kommer in? Får man välja att inte sitta i bilen alls, fastän man har slagit för dem gemensamt? Vore det inte lättare att bara fortsätta spela enligt SweFAQn?Mortarion skrev:Om enheten har en dedicated transport får ena combat squaden åka i den.