Håll det hemligt, och redovisa statistiken på uppropet iställetZurken skrev:kom igen! tiden för listor är ute nu, visa vilka arméer folk spelar så man kan börja göra lite statistik!
Anmälan 2011
Moderatorer: Joakim, LillePer, Hogglas
Re: Anmälan 2011
Vi har inte tagit beslut om några husregler, så enligt regelboken.Hawk skrev:Hur kommer ni att spela skogar? Som träden står eller markerar de bara skogsplattan? Hur kommer det att påverka fordon och MC?
/H
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
...Om inte spelarna kommer överens om något annat. Vill båda spelarna spela med ETC-reglerna är det inga problem. Men om man inte säger något eller inte är överens är det regelboken som gäller.Hylander skrev:Vi har inte tagit beslut om några husregler, så enligt regelboken.Hawk skrev:Hur kommer ni att spela skogar? Som träden står eller markerar de bara skogsplattan? Hur kommer det att påverka fordon och MC?
/H
Kommer listorna att visas innan turneringen?
Som vanligt är jag ute sent och hamnar på reserven! Så...
NI SOM VET MED ER ATT NI INTE KAN KOMMA - AVANMÄL ER SÅ JAG KAN BOKA TÅGRESA! =) =)
NI SOM VET MED ER ATT NI INTE KAN KOMMA - AVANMÄL ER SÅ JAG KAN BOKA TÅGRESA! =) =)
Förmodligen kommer alla reserver att få spela, men jag vågar inte lova något ännu. Jag återkommer så snart det är helt klart.
Skulle listorna visas iår som det var förra året iom spelande arr osv?
Ja, de kommer att postas innan konventet.Jony skrev:Skulle listorna visas iår som det var förra året iom spelande arr osv?
aha, när kan vi förvänta oss dem isf? Är ju trots allt bara en vecka kvar