OK. Jag skickar vidare frågan till den ansvarige för hemsidan. Vad heter du?Samuel skrev:När jag försöker skicka in min lista så står det "Din armélista är registrerad", men sedan sker ingen uppdatering på anmälningssidan...
Anmälan 2011
Moderatorer: Joakim, LillePer, Hogglas
Re: Anmälan 2011
Angående antal platser så ser det rätt positivt ut. Vi har fått mer utrymme av GothCon och försöker fixa ihop bord att ställa upp fler bräden på. Så vi borde kunna ta in åtminstone en del av reserverna. Jag återkommer så fort jag vet mer.
Mitt problem löste sig till slut.
Nu ska det bara till med fler bord åt folket!
Någon som har något hum om när info angående målningsbedömningen kommer upp på hemsidan?
Tyvärr inte. Det är inte klart vem som skall hålla i det ännu.Neth_Oni skrev:Någon som har något hum om när info angående målningsbedömningen kommer upp på hemsidan?
Men räkna med en liknande bedömning som tidigare år, dvs en armé som är målad i vanlig tabletop-standard får 2/3 av maximala målningspoäng.
Vad är "vanlig tabletop-standard"?Mortarion skrev:Tyvärr inte. Det är inte klart vem som skall hålla i det ännu.Neth_Oni skrev:Någon som har något hum om när info angående målningsbedömningen kommer upp på hemsidan?
Men räkna med en liknande bedömning som tidigare år, dvs en armé som är målad i vanlig tabletop-standard får 2/3 av maximala målningspoäng.
-
Silversixx
Allt är målat, minst/mer än 3 färger per figur.Molgorain skrev:Vad är "vanlig tabletop-standard"?Mortarion skrev:Tyvärr inte. Det är inte klart vem som skall hålla i det ännu.Neth_Oni skrev:Någon som har något hum om när info angående målningsbedömningen kommer upp på hemsidan?
och allting basat antar jag? Känns som en armé där så gott som allt är konverterat och high-lightat kan få mer då 
Yuppx2Neth_Oni skrev:och allting basat antar jag? Känns som en armé där så gott som allt är konverterat och high-lightat kan få mer då
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.