Anmälan 2011

Påsk, Göteborg

Moderatorer: Joakim, LillePer, Hogglas

Mortarion

Re: Anmälan 2011

Inlägg av Mortarion »

Samuel skrev:När jag försöker skicka in min lista så står det "Din armélista är registrerad", men sedan sker ingen uppdatering på anmälningssidan...
OK. Jag skickar vidare frågan till den ansvarige för hemsidan. Vad heter du?

Mortarion

Inlägg av Mortarion »

Angående antal platser så ser det rätt positivt ut. Vi har fått mer utrymme av GothCon och försöker fixa ihop bord att ställa upp fler bräden på. Så vi borde kunna ta in åtminstone en del av reserverna. Jag återkommer så fort jag vet mer.

Användarvisningsbild
LillePer

Inlägg av LillePer »

Bra jobbat utav er :)

Användarvisningsbild
Samuel

Inlägg av Samuel »

Mitt problem löste sig till slut. :) Nu ska det bara till med fler bord åt folket!

Neth_Oni

Inlägg av Neth_Oni »

Någon som har något hum om när info angående målningsbedömningen kommer upp på hemsidan?

Mortarion

Inlägg av Mortarion »

Neth_Oni skrev:Någon som har något hum om när info angående målningsbedömningen kommer upp på hemsidan?
Tyvärr inte. Det är inte klart vem som skall hålla i det ännu.
Men räkna med en liknande bedömning som tidigare år, dvs en armé som är målad i vanlig tabletop-standard får 2/3 av maximala målningspoäng.

Molgorain

Inlägg av Molgorain »

Mortarion skrev:
Neth_Oni skrev:Någon som har något hum om när info angående målningsbedömningen kommer upp på hemsidan?
Men räkna med en liknande bedömning som tidigare år, dvs en armé som är målad i vanlig tabletop-standard får 2/3 av maximala målningspoäng.
Vad är "vanlig tabletop-standard"?

Silversixx

Inlägg av Silversixx »

Molgorain skrev:
Mortarion skrev:
Vad är "vanlig tabletop-standard"?
Allt är målat, minst/mer än 3 färger per figur.

Neth_Oni

Inlägg av Neth_Oni »

och allting basat antar jag? Känns som en armé där så gott som allt är konverterat och high-lightat kan få mer då :)

Användarvisningsbild
Hylander

Inlägg av Hylander »

Neth_Oni skrev:och allting basat antar jag? Känns som en armé där så gott som allt är konverterat och high-lightat kan få mer då :)
Yuppx2
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Skriv svar