Presentation + fråga.

Diskutera och tipsa om allt som rör figurmålning
Stefan

Presentation + fråga.

Inlägg av Stefan »

SM.jpg
(554.59 KiB) Nerladdad 1027 gånger
Tjo,

tänkte jag skulle presentera mig annat en som "killen-försöker-osta-med-joina-unjoina-med-snabba-IC" ;) Så här ser min SM-armé ut, så några kanske känner igen mig från Defcon (är LBK:are).

Har även en fråga; har funderingar på att bygga en demonstyrka utifrån deathkorps of krieg-figgarna, är hästarna till dem för små för att köra som juggar, självklart ska det va rätt baser.

Hail and Kill, o syns på Blomcon!
Stefan "Krak" Hedström

Stefan

Re: Presentation + fråga.

Inlägg av Stefan »

Storleken på bilden blev visst lite stor, men shitfuck... :)
Stefan "Krak" Hedström

Blom

Inlägg av Blom »

Snygg marine.

Jag tycker hästarna är för små föratt vara juggar tyvärr :( men finns det inte några stora ödlor som tallarn rider på?
dem med deff korps killar på kanske funkar bättre =)

Ses på BlomCon :D

PS, var du som hade ne lysander med en lie och shrike?
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

Anton

Inlägg av Anton »

Snygg mejin.

Kriegarna är grymt snygga figgar men jag får inte riktigt ihop det med demonlistan. Hästarna är på tok för små för juggar. Vanliga kriegare passar inte som något i demonlistan om du inte bygger om dem med massa demonbitar. Men om du gör det tycker jag att du ska ha riktiga juggar också.

Stefan

Inlägg av Stefan »

blom skrev:Jag tycker hästarna är för små föratt vara juggar tyvärr
Anton skrev:Hästarna är på tok för små för juggar.
Va träliga ni är ;) Ingen som backar upp vad som kan bli jävligt koolt... :) Är de verkligen så mycket mindre, är det inte lite synvilla... come on guys..?

Tack för att ni gillar gubben o japp det var han som var han Blom, syns som sagt på Blomcon! :)
Stefan "Krak" Hedström

Anton

Inlägg av Anton »

Du får nog förklara närmare hur du tänker bygga om en undernärd häst med gasmask till ett fruktansvärt vidunder av levande metall innan någon köper det.

ErikJohannesson

Inlägg av ErikJohannesson »

Ur mitt perspektiv skulle de funka bättre som Slaanesh-kavalleri (Seekers of Slaanesh)... Att kalla dem Bloodcrushers känns krystat. :)
/Erik Kullberg (fd Johannesson)
"Att inte avsluta sina liknelser är som att bada med flodhästar..."
Spelar (men sällan): CSM (Black Legion), AM (Steel Legion), Craftworld (Saim-Hann), Grey Knights, Inquisition

Stefan

Inlägg av Stefan »

Nej, ni har kanske rätt, min tanke är nåt slags "nazi-ockult-helvetes-gubbar", men jag får gå tillbaka till ritbordet :) ska definitivt ta en funderare på att sätta kriegryttarna på juggar.
Stefan "Krak" Hedström

Anton

Inlägg av Anton »

Kör dem som Traitor Guard i så fall, det går att göra rätt mycket ballt där modellmässigt. Fast det blir många kriegare.

Stefan

Inlägg av Stefan »

Anton skrev:Kör dem som Traitor Guard i så fall, det går att göra rätt mycket ballt där modellmässigt. Fast det blir många kriegare.
På tok för många :) + att min idé kring det hela passar bättre till demonerna... men men, ska fundera wysiwyg o hänge mig fullt åt SM ett tag till!
Stefan "Krak" Hedström

Skriv svar