Stormraven

Har du hört det senaste från GW?
Användarvisningsbild
lurräven

Re: Stormraven

Inlägg av lurräven »

Den här ser ju ut som plastravenen fast ombyggd. Den tycker jag är klart snyggare.

Jocke Rapp
Site Admin

Inlägg av Jocke Rapp »

Ja, det är en kille som photoshoppade ihop den redan när vi såg de första bilderna på storm raven. Den ser bättre ut, men fortfarande som en flygande container. Dessutom får den nog svårt att hålla en dreadnought någonstans.

Användarvisningsbild
MrCheeze

Inlägg av MrCheeze »

Jocke Rapp skrev:Ja, det är en kille som photoshoppade ihop den redan när vi såg de första bilderna på storm raven. Den ser bättre ut, men fortfarande som en flygande container. Dessutom får den nog svårt att hålla en dreadnought någonstans.
Tror det är menat att dreadnoughten ska fraktas utanpå baktill om man kollar hur "conteiner hellikoptrar" ser ut men det är iof bara en tanke från min sida :)
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!

Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!

Currently Working On:
...

Mortarion

Inlägg av Mortarion »

Stormraven:en är verkligen sjukt ful. Fast man kan ju inte säga nej till en sådan utmaning från GW. Modellen fullkomligt skriker "Moahahaha!! INGEN kommer någonsin att kunna få mig att se vettig ut!".

Och det kan man ju inte låta den komma undan med...

cadelin
Mästare - Svenska 40k Touren 2011

Inlägg av cadelin »

fuck that shiet! Jag ska rigga magneter på min stormraven så dreaden kan stå och surfa!

tue

Inlägg av tue »

Dock verkar ryktet att Grey knight kommer att kunna använda den stämma då det på andra spruet är 2 grey knight svärd genom boken symboler.

mindtrix

Inlägg av mindtrix »

Ja där är ju boken med svärdet, iofs var det väl ungefär 99% chans att dom skulle få den. Dock kan man börja planera för det helt säkert nu. När bilden kom så orkade jag aldrig titta så noga på spure:et. Tackar mr hawkeeeeyes

mindtrix

Inlägg av mindtrix »

http://www.games-workshop.com/gws/catal ... rod900149a

Uppe i butiken på preorder nu, 500 pix. Kanske dax att beställa en till mina GK:s då:D

Användarvisningsbild
Asplund

Inlägg av Asplund »

Kan dom ha insett att Valkyriorna var jobbigt långa att spela med, och därför gjorde det här miffot?

Yautja

Inlägg av Yautja »

cadelin skrev:fuck that shiet! Jag ska rigga magneter på min stormraven så dreaden kan stå och surfa!
http://evenindeathistillsurf.ytmnd.com/
speedfreek skrev:Jag tror att Snot för en gångs skull har fel.

Tror dock Swen har koll...

Skriv svar