6 chanser kvar...
Svenska 40k Touren 2011
Moderatorer: DHettNeck, GoB40k
Re: Svenska 40k Touren 2011
Mycket bra idé detta. Typiskt att jag inte kunde åka på Defcon bara.
6 chanser kvar...
6 chanser kvar...
Mork, the articulate ork!
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Bröt ut diskussionen om turneringsklimatet i Sverige.
Den diskussionen hittar ni numera här: http://www.svenska40k.se/forum/viewtopi ... &sk=t&sd=a
Fortsätt gärna diskutera just Touren i denna tråd.
Den diskussionen hittar ni numera här: http://www.svenska40k.se/forum/viewtopi ... &sk=t&sd=a
Fortsätt gärna diskutera just Touren i denna tråd.
Detta kanske redan tagits upp tidigare (orkade inte läsa hela tråden igen) men vore det
inte lite skoj att ha en lista någonstans på de personer som redan kvalat?
Eller förstör det nöjet?
Om en sådan lista kom till så kunde antalet inteckningar vardera person har vara lite skoj också.
Och en liten separat tråd med de turneringar som ingår i touren, även om de som är intresserade
håller koll på det ändå.
Eller förstör det nöjet?
Om en sådan lista kom till så kunde antalet inteckningar vardera person har vara lite skoj också.
Och en liten separat tråd med de turneringar som ingår i touren, även om de som är intresserade
håller koll på det ändå.
Mork, the articulate ork!
Räcker upp handen för listan!Mork skrev:Detta kanske redan tagits upp tidigare (orkade inte läsa hela tråden igen) men vore det
Eller förstör det nöjet?
håller koll på det ändå.
Hittills har följande personer kvalificerat sig:
Jeppa Resmark
David Gustafsson
Tobias Olsson
Per Svensson
Andreas Cadelin
Jeppa Resmark
David Gustafsson
Tobias Olsson
Per Svensson
Andreas Cadelin
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Tack för inputen, glömde helt bort att jag såklart ska göra en riktig tråd för detta!
- theWatchman
Bra, då kan man slappna av resten av året och vila upp sig inför TourenNefrums skrev:Hittills har följande personer kvalificerat sig:
Jeppa Resmark
David Gustafsson
Tobias Olsson
Per Svensson
Andreas Cadelin
-
the godfather
prääcis, nu tänker inte jag vinna nåt mer 
Kul idé Jocke. Och jag tycker att du som driver rankingen (och startade den) väl kan få göra ett undantag med en tourfinal. En idé kan dock vara att bjuda in de i rankingens topp 10 eller så för att fylla ut till "x platser".
"Dom kallar mig Gud."
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Nu är även GothCon spelat och vi har nio toppspelare som kvalificerat sig till en åtråvärd plats i finalen!
Jeppa (som för övrigt vunnit båda turneringarna) får nöja sig med att kvala in en gång...
Jeppa (som för övrigt vunnit båda turneringarna) får nöja sig med att kvala in en gång...