Det är säkert flera som är här som känner igen mina modeller från till exempel unispe som uppenbarligen la ner sitt forum.
I alla fall så tänkte jag dra lite fluff om mina schakaler.
Children of Bane är ett skrotsamlar chapter. Det rensar slagfält på allt de finner användbart eller tyckas verka användbart, inte bara deras egna utan andras också när stridigheterna är över. Och allt de hittar använder de för att bygga upp och förstärka sina egna trupper. De tar allt från bolters till Halvdöda nedbrutna marines. De blev ett renegade chapter på grund av att de skulle utforska warpen och fastnade därinne. Imperiumet trodde de var förlorade men efter en lång tid fick det kontakt med Chaptert igen. Tyvärr hade de varit i warpen så länge att deras sinnen och kroppar var förvridna(mest sinnena) av all galenskap. När de kom ut ur warpen hade de förlorat sin primarch; Primus. På grund av deras galenskap siar de om Primus återvändning till dem precis som han vore kejsaren själv.
På grund av all tid i warpen har de lärt sig att använda warpen till sin egna fördel för att förflytta sig på ett sätt som de flesta andra chapters aldrig skulle våga.
Och nu lite figurvisning.
En squad marines: