Säljes Nya Tyranids
Moderator: Katarsis
Re: Säljes Nya Tyranids
Säg 750 kr inkl frakt så har du en köpare.
Tjena, inte set nå live här så jag prova o se vad som händer. Har du kvar dina hg och en trygon sugen på dom. Får jag ett bra pris kan jag ta båda trygon. Go jul 
becon är ganska roligt.
Okej har varit dålig med att svara här men vi gör ett försök.
Rille: ah okej vi kör på det 750 inklusive frakt, men då skickar jag utan kartongerna.
Ceasar: Nej tyvärr ska jag inte dit och ingen av mina polare heller. Vill du dock fortafarande ha gubbarna så kan vi säkert lösa det
Muffins: hg? du kan få båda trygons för 450k inklusive frakt om Ceasar inte vill ha den ena.
Rille: ah okej vi kör på det 750 inklusive frakt, men då skickar jag utan kartongerna.
Ceasar: Nej tyvärr ska jag inte dit och ingen av mina polare heller. Vill du dock fortafarande ha gubbarna så kan vi säkert lösa det
Muffins: hg? du kan få båda trygons för 450k inklusive frakt om Ceasar inte vill ha den ena.
hg = hive guards men jag skrev fel det jag mena var TG = tyrant guards.det låter inte så dumt det. vad går frakten på? kan du få ner den om man dumpar en av lådorna?
becon är ganska roligt.
frakten bör hamna runt 30-40kr skuller jag tro för 2 trygon lådor.
Utan lådor blir det lite mindre runt 10kr skulle jag tro.
Tyrant guardsen var ceasar intresserade utav och eftersom han vill köpa så mycket får han gå före.
Vill bli av med allt så inget personligt.
Utan lådor blir det lite mindre runt 10kr skulle jag tro.
Tyrant guardsen var ceasar intresserade utav och eftersom han vill köpa så mycket får han gå före.
Tror att det var rille som bokat tyrant guards.Jörgen skrev: Tyrant guardsen var ceasar intresserade utav och eftersom han vill köpa så mycket får han gå före.
Jag kan tänka mig att köpa följande, dock så verkar det vara flera intressenter på några av sakerna.
2 tyrant guards
2 boxar warriors
1 box trygon/mawloc
Jag kan bjuda 750kr för det inkl frakt utan lådor.
Alternativt kan jag köpa allt för 1500 inkl frakt om du vill ha en snabb och smidig affär, pengarna på kontot redan idag.
Du kan maila kontouppgifter till ceasar_online@hotmail.com om du vill ha en deal. Skickar min adress när jag satt in pengarna isf.
Senast redigerad av 5 Ceasar, redigerad totalt 28 gång.
jag tar inget illa så det är lungt, var lika bra att fråga i fall att
, kan du tänka dig att bli av med båda för runda siffran 400?
becon är ganska roligt.
Jag lägger väl också upp ett bud!
1 st Trygon, 225 kr inklusive frakt.
1 st Trygon, 225 kr inklusive frakt.
ALLT ÄR SÅLT!