Defcon 2011

Turneringar i Linköping

Moderatorer: Leidermark, Yabob, Pärssi

xdanskx

Re: Defcon 2011

Inlägg av xdanskx »

Leidermark skrev:När, var, hur betalar man till Defcon?
Stod att det var i samband med anmälan, men det exekverades ju ej på förutbestämt vis.
Betalning kommer ske via samma webshop som Lincon använde i år eller vid dörren. Kostnaden ligger på 150kr per person eller 200kr vid betalning vid dörren.
Hur betalar man?:
Klicka på länken för att komma till webbutiken: http://shop.textalk.se/se/shop.php?id=15486
I butiken loggar du in. Det går snabbt och lätt att skaffa konto. Var du på Lincon 2010 är det samma inloggningsuppgifter som du hade då. Väl inloggad väljer du det spel du är anmäld till och klickar på köp. Det finns bara så många platser till varje spel som konventet har satt som max. Efter detta går du till kassan och fyller i dina personuppgifter och trycker sedan på fortsätt, då kommer du till en sida där du kontrollerar dina uppgifter. Tryck sedan på betala genom payson knappen, då öppnas ett nytt fönster och så är det bara att välja betalningsmetod. Tada!

OBS! Du måste alltså vara anmäld och vara bland de 64 som får spela (de 64 översta på listan) till turneringen innan du betalar för att vara garanterad en plats.
Vi kommer inte kunna ge några refunds om du betalat men inte kommer komma.

Är det så att du försöker och försöker men inte lyckas betala ändå så skicka ett mail till matst379@gmail.com så löser vi det.
Senast redigerad av 3 xdanskx, redigerad totalt 8 gång.
Winning is a theme!

twitter: xdanskx

xdanskx

Inlägg av xdanskx »

blom skrev:Räker det med att modellerna är målade föratt dem ska få vara med?

kan en armé som är målad 50/50 i två olika sheman samt 50/50 olika basningar vara med utan att vara rädd att bli bortplockad?
Modellerna skall vara målade i minst tabletop-standard, och skall vara basade.
Vi ser helst att armén är målad i ett så pass enhetligt schema som det går. Arméer som innehåller ett hopkok av enheter från ett flertal arméer skall undvikas, men om vi kommer plocka bort såna arméer har vi inte bestämt än.
Winning is a theme!

xdanskx

Inlägg av xdanskx »

Röde skrev:@ Arrangörerna. Hur ser målningskraven ut?

Jag håller på att måla på mina Marines men tänker inte måla dem kass för att kunna spela dem. Därför undrar jag om ev. färdiga baser och 3+ färger och lite wash räcker för att få spela dem.
så som du förklarar det där så skall det gå vägen, minst 3 färger + bas är kravet.
Winning is a theme!

xdanskx

Inlägg av xdanskx »

uppdaterat första posten med betalning, samma text som ovan...
Winning is a theme!

Användarvisningsbild
evr

Inlägg av evr »

Så för oss som sitter på 65+ och hoppas på plats är det betalning i dörren som gäller?

Hur funkar det med lista? Ska den skickas in innan den 21:a även om man kanske inte får plats?

Bronson

Inlägg av Bronson »

Är det den 21a sista datum för betalning också? Eller gäller det fram till samma dag?
Papa D skrev:Jag äger inte 1500p så dåliga modeller....

xdanskx

Inlägg av xdanskx »

sista dag försvann visst i copy-paste:n.

31 december för betalning, 21 december för lista.
Winning is a theme!

Joakim

Inlägg av Joakim »

Som nämdes tidigare så undrar jag om det är så att vi som är 65+ måste vi vänta på faktiska avhopp och sker det inte innan sista betalningsdagen så får vi vänta och se, samt sedan betala i dörren?
Eller finns det möjlighet för oss att skicka en arméelista och betala in för visat intresse och sedan få det åter om vi inte får någon plats?

xdanskx

Inlägg av xdanskx »

Återbetalningar är sjukt irriterande att administrera imo.
Reserver behöver bara skicka in listor i nuläget, vänta på avhopp och hoppas... ...tyvärr...

Dom som får förhinder på ett eller annat sätt hoppas jag säger till direkt, så det inte blir tomma platser när vi skall spela :)
Winning is a theme!

Användarvisningsbild
Nefrums

Inlägg av Nefrums »

xdanskx skrev:Betalning kommer ske via samma webshop som Lincon använde i år eller vid dörren.
Dvs endast betalning i dörren säger ni.. ja ja det går väll bra det med.
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!

Skriv svar