Tänkte posta min Tervigon som blev klar för någon vecka sen. och undra vad ni tycker om den
Tervigon hive Fleet X-Wife
Tervigon hive Fleet X-Wife
Tjena alla,
Tänkte posta min Tervigon som blev klar för någon vecka sen. och undra vad ni tycker om den
- Bilagor
-
- tervigon_back.jpg
- (361.38 KiB) Nerladdad 816 gånger
becon är ganska roligt.
Re: Tervigon hive Fleet X-Wife
Jag ser inte hur den ser ut. Ta ett foto på lite mer avstånd så säger jag sedan=)
oki doki några nya bilder ska det bli. Jag tog på ägget som föder en ny termagunt och på mot sat sida (bild 3) där man kan se lite ägg hänga ner på bruden.
Den är ganska rak på tycker jag men, kommer att lägga mer plåtar runt den andra som jag ska bygga så att den blir mer som en krabba/mussla.
men jag hoppas att det här duger om inte så får jag posta några bilder till
muffin
Den är ganska rak på tycker jag men, kommer att lägga mer plåtar runt den andra som jag ska bygga så att den blir mer som en krabba/mussla.
men jag hoppas att det här duger om inte så får jag posta några bilder till
muffin
- Bilagor
-
- 1.jpg
- (179.65 KiB) Nerladdad 616 gånger
-
- 2.jpg
- (166.05 KiB) Nerladdad 623 gånger
-
- 3.jpg (174.8 KiB) Visad 2002 gånger
becon är ganska roligt.
Tycker det ser kalas ut. Väldigt tydlig Tervigon. 
Ja den såg riktigt äcklig ut vilket är en komplimang 
Papa D skrev:Jag äger inte 1500p så dåliga modeller....
Den där blev riktigt bra tycker jag 
Keep it up!
Keep it up!
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
man tackar så mycket för det
jag är fortfarande inte helt nöjd med det bruna som binder alla ägggen men det får duga så länge.
om inte annat har jag lärt mig av mina egna mistag, så jag räkna att den andra kommer bli lite bättre än den här. men cool blev den allt ho ho
om inte annat har jag lärt mig av mina egna mistag, så jag räkna att den andra kommer bli lite bättre än den här. men cool blev den allt ho ho
becon är ganska roligt.
bättre foto, riktigt najs=)