Defcon 2011
Moderatorer: Leidermark, Yabob, Pärssi
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Re: Defcon 2011
Och för att hålla/contesta en quarter ska majoriteten av modellerna / majoriteten av hullet vara i den quartern, eller hur?
Det va det som Jocke skrev lite mer utförligt som jag ville veta. Väntar på att få anmäla sig nu då bara 
Papa D skrev:Jag äger inte 1500p så dåliga modeller....
Anmälan kommer upp i morgon kl 18.00ish.
uppdaterat första posten med listinskicksmail
uppdaterat första posten med listinskicksmail
Winning is a theme!
twitter: xdanskx
-
Leidermark
När, var, hur betalar man till Defcon?
Stod att det var i samband med anmälan, men det exekverades ju ej på förutbestämt vis.
Stod att det var i samband med anmälan, men det exekverades ju ej på förutbestämt vis.
Med lite tur kan jag få upp betalningen idag...
Winning is a theme!
Räker det med att modellerna är målade föratt dem ska få vara med?
kan en armé som är målad 50/50 i två olika sheman samt 50/50 olika basningar vara med utan att vara rädd att bli bortplockad?
kan en armé som är målad 50/50 i två olika sheman samt 50/50 olika basningar vara med utan att vara rädd att bli bortplockad?
Borde väl funka. kravet är ju 'målningskrav' ... inte 'temakrav' ...blom skrev:Räker det med att modellerna är målade föratt dem ska få vara med?
- black templars @ time of ending -
@ Arrangörerna. Hur ser målningskraven ut?
Jag håller på att måla på mina Marines men tänker inte måla dem kass för att kunna spela dem. Därför undrar jag om ev. färdiga baser och 3+ färger och lite wash räcker för att få spela dem.
Jag håller på att måla på mina Marines men tänker inte måla dem kass för att kunna spela dem. Därför undrar jag om ev. färdiga baser och 3+ färger och lite wash räcker för att få spela dem.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.