http://www.games-workshop.com/gws/catal ... GameStyle=
Skulle det fungera att köra ett gäng Cawdors som veteraner, med tjockisen som sergent Harker?
Givetvis måste han konverteras lite så han får en heavy bolter. Nån ska även få en demo-charge var det tänkt.
Övriga armén är Steel Legionärer... (dock så kommer det inte finnas några andra veteraner så det borde inte vara så svårt att lista ut vad dom ska föreställa).
Funkar det? Är det rent osmakligt? Är det bara jag som gillar lustiga kläder?
Cawdors som Veteraner?
Re: Cawdors som Veteraner?
Borde väl funka, det stora problemet är väl att de har lite blandad equipment, måste inte alla veteraner antingen ha Lasguns eller Shotguns?
Alexander Merinen
Ge alla shotguns eller lasguns/autoguns, så är det bara fint.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
-
Silversixx
Det finns tillräckligt med Cawdor-figurer för att ha antingen lasguns eller shotguns.
- Jimmy Johansson
Säger jag inte helt fel så kan man byta X-antal lasguns mot shotguns. Dock är det såklart helt värdelöst att ha fiftyfifty.
Men jag har nog 5-6 med las och 4 med shotguns. 2-3 med pickadoler, så lite konverteringsarbete så är det nog löst.
Shotguns hade ju lätt varit fräckast men kanske blir svårast att lösa..
Men jag har nog 5-6 med las och 4 med shotguns. 2-3 med pickadoler, så lite konverteringsarbete så är det nog löst.
Shotguns hade ju lätt varit fräckast men kanske blir svårast att lösa..
- Jimmy Johansson
Du kan blanda om du skulle vilja ja.
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte![]()
Ägnat mig åt lite konverteringar. Trots det så kommer det nog bli lite blandat.
Lyckades bara få ihop 3 shotgunpojkar och 5 lasgunpojkar.
Pillade ihop en gosse med flamer och democharge + gav "harker" sin tunga bolter.
Det kommer nog bli en ganska dålig och icke prisvärd squad, dock blir dom säkert fräsiga
Återkommer när dom fått lite färg på sig.
Lyckades bara få ihop 3 shotgunpojkar och 5 lasgunpojkar.
Pillade ihop en gosse med flamer och democharge + gav "harker" sin tunga bolter.
Det kommer nog bli en ganska dålig och icke prisvärd squad, dock blir dom säkert fräsiga
Återkommer när dom fått lite färg på sig.