tror det är 'Best Western' om jag minns rätt...Bronson skrev:Vilket hotell och hur ser den dealen ut?xdanskx skrev:näe, men vi har en deal med ett hotell, och så finns det vandrarhem o sånt i närhetenJimmy Johansson skrev:Hur ser det ut med sovplats förresten, finns det möjlighet på plats?
Defcon 2011
Moderatorer: Leidermark, Yabob, Pärssi
Re: Defcon 2011
- black templars @ time of ending -
- Jimmy Johansson
Kommer det delas ut målningspoäng eller gäller helt enkelt bara att allt skall vara målat?
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte![]()
han som fixat med det kallade det "jobbet", jag vet inte vilket det är, kollar upp det =)paintner skrev:tror det är 'Best Western' om jag minns rätt...Bronson skrev: Vilket hotell och hur ser den dealen ut?
Winning is a theme!
twitter: xdanskx
det kommer inte delas ut målningspoäng, men allt skall vara minst tabletop, det som inte är tabletop plockas bort.Jimmy Johansson skrev:Kommer det delas ut målningspoäng eller gäller helt enkelt bara att allt skall vara målat?
Winning is a theme!
Fan. Tröskeln på 25 är rätt avtändande, men öl-och-warhamster låter sjukt najs.
Jag tror jag har beslutsångest, men jag vet inte riktigt.
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
du lirar warhammer fram till kvällen då du har bar och 3meter till nästa krog och därifrån 3 meter till nästa osv =)L3go skrev:Fan. Tröskeln på 25 är rätt avtändande, men öl-och-warhamster låter sjukt najs.
vetefaan om den närmsta krogen ens har tröskelkomp 18 =S haha.
- black templars @ time of ending -
första posten uppdaterad med mission, lite mer tider osv...
Winning is a theme!
- theWatchman
Jag förstår inte riktigt som vanligt... 
Jag ska förklara allt för dig när vi testspelar lite missions i veckan =)kmzz0r skrev:Jag förstår inte riktigt som vanligt...