count ass missile launcher ...
Re: count ass missile launcher ...
Nån modell där vapnet faktiskt verkar kännas Heavy får du gärna bygga.
tips på de då?Asplund skrev:Nån modell där vapnet faktiskt verkar kännas Heavy får du gärna bygga.
vet inte om vapnet känns så heavy när de har det på axlen heller ...
för att få det att se heavy ut måste jag nog i så fall antingen placera om gubbens kropp lite så han lutar bakåt för att kompensera vikten alt. bulka upp det lite ...
kom med förslag =)
- black templars @ time of ending -
Inte gående är nog en bra start 
men jag har stående med melta som känns heavy ... men där är känslan mer i bulkigheten.Asplund skrev:Inte gående är nog en bra start
Det jag gillar med de vanliga marine heavies är att vapnen är stora och har en stor ryggsäck med massa sladdar. De ser ut som om tom en marine kommer få ta i lite när det är dags att flytta på sig. Den vanliga missile launchern har visserligen minst pondus men axelmonteringen gör lite. De du byggt i denna tråden ser mer ut som special weapons.
En lösning skulle kunna vara att göra den längre och monterad under händerna, som den jättegamla chaos missile launchern.
En lösning skulle kunna vara att göra den längre och monterad under händerna, som den jättegamla chaos missile launchern.
ska fixa tyngre backpack på de två jag har ...
sedan får vi se. funderade ett tag på att göra den tvåpipig. med andra ord montera en till under/över eller liknande men kom på att det kan se för twin linked ut då.
men ska smeka på han ett tyngre backpack plus ngt mer så får vi se.
sedan får vi se. funderade ett tag på att göra den tvåpipig. med andra ord montera en till under/över eller liknande men kom på att det kan se för twin linked ut då.
men ska smeka på han ett tyngre backpack plus ngt mer så får vi se.