[Köpes] 2:nd ed. Coldones

Något du saknar eller vill bli av med?

Moderator: Katarsis

Simon Talltorp

[Köpes] 2:nd ed. Coldones

Inlägg av Simon Talltorp »

Kastar ut en vild chansning och hoppas på napp!

Jag söker efter Mutie raiders eller snarare hästarna. Även andra liknande hästar men andra tillverkare kan vara intressanta, kom med förslag om ni har några modeller eller vet tillverkare.

Ändrat mig, vill nu ha 2:nd ed. coldones istället. någon som sitter på några sådana?
Senast redigerad av 2 Simon Talltorp, redigerad totalt 9 gång.
xdanskx skrev:Varje gång jag skall spela på ett bord helt gjort i frigolit dör en del av mitt hjärta... Och det fanns fasen inte mycket till hjärta att ta av från början....

Användarvisningsbild
MrCheeze

Re: [Köpes] Mutie raiders

Inlägg av MrCheeze »

Köp seekers & blanda hästar med dom så får du nog nått likvärdigt :)

Tror Gorkamorka modeller är äckligt svåra att få tag på!
Senast redigerad av 1 MrCheeze, redigerad totalt 7 gånger.
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!

Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!

Currently Working On:
...

Bengtsson den yngre

Inlägg av Bengtsson den yngre »

fy farao vilka fula djur!
vladdi skrev:Spying? I'm not spying. Just reading an interesting forum;)

Simon Talltorp

"kom ihåg att det är inte killen på bilden som har skrivit brevet..." :P

Det jag är ute efter (detta kanske slutar vara en köpes-tråd ganska snart, då kan den flyttas isånnafall) är att ha djur till tallarn roughriders. Dom ska vara chaos-light då det kommer att vara en tzench-kultist armé så det ska inte vara allout demoner och skit men heller inte färska cadian-rekryter. jag har funderat på gamla coldones för att få till någon typ av ödle-kavaleri, det kanske är en bättre väg att gå? Det borde ju funka med öken-tzseench-temat...

btw: jag hade 5:a i svengelska i skolan!
xdanskx skrev:Varje gång jag skall spela på ett bord helt gjort i frigolit dör en del av mitt hjärta... Och det fanns fasen inte mycket till hjärta att ta av från början....

Användarvisningsbild
Bengt

Inlägg av Bengt »

De allra nyaste Cold Ones är också raptors. Plus att de är i plast.

Bild

Simon Talltorp

mmmm dom är ju inte riiiiktigt lika snygga som dom gamla dock :-) (men lättare att få tag på helt klart)

Användarvisningsbild
Serpent

Inlägg av Serpent »

Kombinera dem med de nya Seekers-pållarna, så ska det nog gå...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Simon Talltorp

tror att jag kommer köra på 2:nd ed coldones. passar nog bäst in i temat och är inte så demoniska som seekers eller mutiesarna är.

mindtrix

Inlägg av mindtrix »

Är det bara jag som tycker snubben på första bilden i tråden har ett galet stort mangasvärd?

Skriv svar