Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
Limmat mina första Elysians och insett att plastlim inte fäster på resin. Plockat isär mina första Elysians...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
-
Silversixx
Pinning och Super Attack är det enda som fungerar. Och två-komponentslim såklart, men det är lite halvjobbigt att hantera...Röde skrev:Limmat mina första Elysians och insett att plastlim inte fäster på resin. Plockat isär mina första Elysians...
@ Silversixx. Jo jag har använt det tidigare och just bytt lim pga. av allergisk reaktion. Men det blir till att åka och köpa en liten fläkt i eftermiddag och sedan limma vidare med superlim.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Haha nu ser jag, han ansåg sig väl för tuff för att skydda sig bakom terminator-armour?evr skrev:Icke. Svärdet är helt och det är inga vingar utan en sån där krans. Dock har en av bolterkillarna deathwing-symbolen som emblem på sin backpack. Det var ju lite slarvigt av mig.Skartak skrev:Jag tror din flamerkille har Deathwing-symbolen på sigBrutet svärd med vingar
"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"
Jag kan limma dina gubbar Roger, så slipper du köpa fläkt, och som tack kan du måla 20 stormboyz åt mig som jag redan nu 2 månader innan de ska vara klara börjar känna panik av.Röde skrev:@ Silversixx. Jo jag har använt det tidigare och just bytt lim pga. av allergisk reaktion. Men det blir till att åka och köpa en liten fläkt i eftermiddag och sedan limma vidare med superlim.
Vi kör på det. Orkar inte börja knipsa och fixa just nu.Skartak skrev:Haha nu ser jag, han ansåg sig väl för tuff för att skydda sig bakom terminator-armour?evr skrev:Icke. Svärdet är helt och det är inga vingar utan en sån där krans. Dock har en av bolterkillarna deathwing-symbolen som emblem på sin backpack. Det var ju lite slarvigt av mig.Skartak skrev:Jag tror din flamerkille har Deathwing-symbolen på sigBrutet svärd med vingar
"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"
An'ggrath
- Bilagor
-
- CIMG0896.JPG (241.72 KiB) Visad 1421 gånger
-
- CIMG0895.JPG (270.14 KiB) Visad 1687 gånger
-
- CIMG0894.JPG (212.14 KiB) Visad 1425 gånger
- speedfreek
Han ser arg men lite för blank ut...
Vallejos mattlack funkar skitbra mot både och...
Jag har byggt ett par enorma bröst på en gumma som jag nog blir klar med imorgon.
Vallejos mattlack funkar skitbra mot både och...
Jag har byggt ett par enorma bröst på en gumma som jag nog blir klar med imorgon.