[säljes] Space wolves och lite tau.

Något du saknar eller vill bli av med?

Moderator: Katarsis

Justicaren

[säljes] Space wolves och lite tau.

Inlägg av Justicaren »

Så efter ett misslyckad projekt så bestämmer jag mig för att sälja mina Space wolves och det lilla tau jag köpte.Så det jag har till salu är:

Hemmagjord runepriest från space wolves paketet
40 greyhunters där det finns 2 meltas och 4PF
10 Skyclaws med power fist
1 rihno
1 predator (vapen ej på limmade)
1 dreadnought med Close combat weapon med flamer eller storm bolter (inte limmat ihop) och assault cannon.
10 terminators med lite olika vapen men dem flesta utan.
Om någon är intresserad och köper det så kommer jag skicka med en bits låda med de mesta space wolves bitsen som en lite bonus :P

Och på tau sidan är det:
12 fire warriors med tillhörande drone (riktigt kackigt målat i olika färgschemman) 170kr
1krootox olimmad

Nypriss på alla SW ligger på 2 456kr räknat från maelstrom
Kan sälja allt separat eller sälja allt för ett ''paket pris'' paket pris kan jag väll lägga på runt 1 800kr

Man kan kontakta mig via min email: Thiede12@hotmail.com om man känner sig intresserad.
Annars så ha en trevlig dag :)
//Justicaren

Användarvisningsbild
Papa D

Re: [säljes] Space wolves och lite tau.

Inlägg av Papa D »

Är allt space wolves nytt? Asså nya plast terminators osv? Om de e de kan jag vara intresserad för 50% av nypris kanske.. dvs 1200.

P daddy
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

Justicaren

Re: [säljes] Space wolves och lite tau.

Inlägg av Justicaren »

Det är det nya space wolves som kom ut i höstas, dock så är det ungefär 20 st av greyhuntersna som är vanliga marines (därav meltagunsen) Samma sak med terminatorna 5st är space wolves 5st är vanliga fast bitsen är ju blandade tex en har dem vanliga benen men har en space wolves bröstplåt och space wolves vapen finns det ju gott om. Glömde även nämna att det flesta är målat i alla möjliga färger utom skyclawsen som är spraymålade vita.

Skriv svar