Run move
Run move
Om man inte får skjuta för man inte run'a heller va?
Kommer inte ihåg ordningen för run men det är väll "instead of shooting.." så kan man inte skjuta kan man inte run'a då va?
Senariot är ifall Mandreaks som inte kommit fram än för göra ett run move eller inte.
Kommer inte ihåg ordningen för run men det är väll "instead of shooting.." så kan man inte skjuta kan man inte run'a då va?
Senariot är ifall Mandreaks som inte kommit fram än för göra ett run move eller inte.
-
bjorn_nilsson
Re: Run move
Jo - du kan springa även om du inte har skjutvapen. Pistoler och gevär gör en inte snabbare.
Men man springer snabbare med kniv? 
20 kilo < 1 kilo
Jag skulle säga att kniven faktiskt får dig att springa fortare.
Jag skulle säga att kniven faktiskt får dig att springa fortare.
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
men om man har ett skjutvapen eller inte påverkar inte huruvida saker som inte får skjuta får lov att springa..
skulle vilja påstå att om du har vapen eller inte spelar ingen roll.
Det står klart och tydligt att mandrakes inta kan göra annat än att gå 6". Till och med att de inte kan göra fleet of foot move. Så det blir till att lunka sakta och fint med sina mandrakes innan de bahagar bestämma var de är.
Fan det hade jag missat. Aja få 18+4+d6+6" utan att någon kan göra något åt dem duger rätt bra det med.Mutt skrev:Det står klart och tydligt att mandrakes inta kan göra annat än att gå 6". Till och med att de inte kan göra fleet of foot move. Så det blir till att lunka sakta och fint med sina mandrakes innan de bahagar bestämma var de är.
Glöm inte en baslängd. 18+4+1+d6+6.blom skrev:Fan det hade jag missat. Aja få 18+4+d6+6" utan att någon kan göra något åt dem duger rätt bra det med.Mutt skrev:Det står klart och tydligt att mandrakes inta kan göra annat än att gå 6". Till och med att de inte kan göra fleet of foot move. Så det blir till att lunka sakta och fint med sina mandrakes innan de bahagar bestämma var de är.
Glöm inte heller att de är kassa i närstrid!Mutt skrev:Glöm inte en baslängd. 18+4+1+d6+6.blom skrev:Fan det hade jag missat. Aja få 18+4+d6+6" utan att någon kan göra något åt dem duger rätt bra det med.Mutt skrev:Det står klart och tydligt att mandrakes inta kan göra annat än att gå 6". Till och med att de inte kan göra fleet of foot move. Så det blir till att lunka sakta och fint med sina mandrakes innan de bahagar bestämma var de är.