Första TH/SS-GK-Termosen
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Re: Första TH/SS-GK-Termosen
Blev riktigt snyggt i slutändan
även fast jag är lite skeptisk till transfers.
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Snyggt. Tycker även det kan spelas som ett FW eller hammare. Det här med WYSIWYG är väl bra på en turnering om det absolut måste vara så. men jag ser ingen poäng med att ha så som man tycker är snyggt eller nåt. Säg i början av matchen vad det är, blir motståndaren osäker får han fråga. Man ska inte förstöra ett roligt spel.
för många som tar saker ordagrant på detta forum!Gmats skrev:Sätt dit en glödlampa, så syns det att det är kraftvapen.
Uppmuntra nytänkande! Ge förslag & inte bara racka ner på hans idé.
jag säger kör så det ryker! feta hammare som nfw funkar i min bok för man ser att det inte är nån normal dunderhammare!
posta mera målningsbilder senare
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Ser helt ok ut och som stormästare är det klart att han ska ha det biffigaste vapnet.
Sen med tanke på vad som tillåtits i konverteringsavseende på de turneringar jag hunnit vara med på är det bara att "slappa" den som säger något dumt! Betydligt mer förvirrande och ren "jag konverterar för att utnyttja reglerna konverteringar" har fått vara med.
Sen med tanke på vad som tillåtits i konverteringsavseende på de turneringar jag hunnit vara med på är det bara att "slappa" den som säger något dumt! Betydligt mer förvirrande och ren "jag konverterar för att utnyttja reglerna konverteringar" har fått vara med.
4 till har nu anlänt och efter mycket tiggande av delar från brorsan och kompisar, klippande, täljande, filande, så är de nu ihopsatta.

"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"
Gillar att du körde på Men at Arms sköldarna. Tycker de passar bäst storleksmässigt och ger dina GK en med steampunk/knight känsla som jag gillar, mycket tack vare deras hammare också!
Äsch, ser ju finfint ut!
Sen kanske man kunde göra några lattjo neonfärgade inskriptioner i storhammarn så den ser lite mer magisk ut och skiljer ut sig.
Annars jätte tjusigt!
Sen kanske man kunde göra några lattjo neonfärgade inskriptioner i storhammarn så den ser lite mer magisk ut och skiljer ut sig.
Annars jätte tjusigt!
Skumt att så många avfärdar att ens spela en hammare som något annat än en Thunderhammer. Självklart kan man det.
Tycker Terminatorsarna blev fina, såg de på lincon (Y).
Tycker Terminatorsarna blev fina, såg de på lincon (Y).