Låter osannolikt och extremt fantasilöst, helt okaraktäristiskt ifrån GW.Lottomannen skrev:"Heretic Astatres Psychic Powers:
– Each Psychic Power has the Same effect as The Adeptus Astartes Psychic Powers, just new Names and darker description"
BoLS, så salt ingår.
Kharn och Chaos den 3e september!
Re: Kharn och Chaos den 3e september!
Spelade Plague Marines på den tiden. Riktigt roligt! Även på den tiden Tusen Söner hade 2 wounds varRöde skrev:Det var tider det... Det var en rolig codex.NilssonHarHund skrev:
Bortsett från 4th ed legionerna med gratis champs och fyra HS-val för iron warriors. Det stod väl ut som ett bra codex långt in i editionen?
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
...och inte kunde chargea, eller hur?Flogger skrev:Spelade Plague Marines på den tiden. Riktigt roligt! Även på den tiden Tusen Söner hade 2 wounds varRöde skrev:Det var tider det... Det var en rolig codex.NilssonHarHund skrev:
Bortsett från 4th ed legionerna med gratis champs och fyra HS-val för iron warriors. Det stod väl ut som ett bra codex långt in i editionen?
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
- Knaperstekt
Det var visst lite mer intressant i lördagsreleasen.

Hobby resolution 2018: +++Måla två knights och ställa upp på Armies on Parade+++
Söner som hade två wounds och inte kunde charga var boken innan (de hade ju två böcker i 3rd edition). I den bättre boken fick de charga, men fick ingen bonusattack för det och slog på I1. Det var även i den boken de fick sin invo-save (istället för extra wounds). På den tiden var det mäktigt nog att de kunde gå och skjuta med Bolters, så det fanns inget sådant där AP3 trams. 
Ordförande i Spelföreningen Dragon's Den
Administrativt ansvarig för LBK
Administrativt ansvarig för LBK
Det blir nog ett varv in till SF-bokhandeln på lördag...Knaperstekt skrev:Det var visst lite mer intressant i lördagsreleasen.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Stämmer det blir jag jävligt besviken! Grymt tråkigt att bara porta över dom.Lottomannen skrev:"Heretic Astatres Psychic Powers:
– Each Psychic Power has the Same effect as The Adeptus Astartes Psychic Powers, just new Names and darker description"
BoLS, så salt ingår.
Dessutom: satan vad hårda de blir och det går inte att lira i en lugn miljö på föreningen...Jesper77 skrev:Stämmer det blir jag jävligt besviken! Grymt tråkigt att bara porta över dom.Lottomannen skrev:"Heretic Astatres Psychic Powers:
BoLS, så salt ingår.
Såg nu att de presenterade den nya boken på GWs fb sida. Folk började ställa frågor och de svarar på en hel del. Enligt deras svar så kommer de nya reglerna inkludera samtliga gudar och inte bara Khorne
"This book is very defiantly the forces of a Black Crusade, rather than a Khorne Daemonkin supplement"
"There's stuff in the book for every Chaos fan, don't worry.
Kharn is on the cover because, who's going to say "no" to the champion of the Blood God? No one, that's who."
"This book is very defiantly the forces of a Black Crusade, rather than a Khorne Daemonkin supplement"
"There's stuff in the book for every Chaos fan, don't worry.
Kharn is on the cover because, who's going to say "no" to the champion of the Blood God? No one, that's who."
-
Gonka Koff
Satan i helvette vilken pepp! Imorgon lägger jag upp Kharn som skrivbordbild på jobbdatorn. Blooooooood!!!!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham