Dags att införskaffa bättre maskin då?! Som sagt, H&S Evolution-serie är väldigt prisvärda.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jo, jag hade som sagt tänkt prova måla infanteri med airbrush för att snabba på processen.Ismeno skrev:Hur hade du tänkt måla? Vill du kunna få till små highlights och skuggningar?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Såklart!Elevatorlake skrev:Någon som har koll på en bra svensk webbshopp där man kan köpa harder & steenbeck?
MITTZ skrev:ok, jag har fingret hängande över "betala-knappen" på pumahobby, en Evolution 2in1 (0,4 och 0,2 nål) men tvekar lite.
Vad säger alla AB-ninjor där ute, är det lika bra att köpa till delar så man kan köra med 0,15 nål på en gång också?
Är absolut inget proffs på det här med AB...
Jag hovrade också med fingret över köpaknappen i stort sedan sista posten i den här tråden. I fredags vann slutligen gravitationen och jag beställde en infinity 3in1.MITTZ skrev:ok, jag har fingret hängande över "betala-knappen" på pumahobby, en Evolution 2in1 (0,4 och 0,2 nål) men tvekar lite.
Vad säger alla AB-ninjor där ute, är det lika bra att köpa till delar så man kan köra med 0,15 nål på en gång också?
Är absolut inget proffs på det här med AB...