Nytt projekt på gång, behöver lite tips.
Re: Nytt projekt på gång, behöver lite tips.
hade jag varit en hobbyist hade jag gjort necrons som stargate atlantis wraiths. med night scythes som deras darts eller vad småskeppen heter, michael som spindeln som ger hybrids (necron wraiths) sin reanimation protocol från formationen jag inte vet vad den heter. canoptek harvest? och så lite random karaktärer där det passar. men som tur är så är man inte hobbyist.
Ja' än't bittä'!
Ja det finns ju rätt många alternativ för slitna Necron-arméer, bildgooglar man lite så hittar man lätt inspiration.

-
Elevatorlake
Vilka skönheter de första och tredje bilderna är!
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
Uppdatering! Har lyssnat på många goda råd som jag faktiskt fått under en väldigt lång tid. Både här och från andra håll. Och det blir nu i slutändan Necrons som får bli min nya armé
Har hört att Demoner inte är någon bra armé att starta med. Men! Jag har köpt Demonboken också och planerar en framtida armé där med. Men just nu blir det som sagt Necrons. En förlåtande armé där typ allt i boken funkar och som kan ta en hel del stryk. Kan väl inte bli bättre än så
Nu gäller det bara att komma på ett nice färgschema. Har köpt följande:
1 x Overlord/Lord
24 x Necron Warriors
6 x Scarab Swarms
5 x Immortals/Deathmarks
5 x Lychguard/Triarch Praetorians
9 x Tomb blades
1 x Ghost ark/Doomsday ark
Några bra tips på hur ni skulle bygga sakerna? Tanken är att köpa en till låda Lychguards/Triarch praetorians samt en start collecting låda för att komma åt Lorden och Triarch stalker, fler warriors är ju inte fel det heller. Sedan är jag extremt sugen på en C'tan shard of the Nightbringer också. Vad tror ni om det?
1 x Overlord/Lord
24 x Necron Warriors
6 x Scarab Swarms
5 x Immortals/Deathmarks
5 x Lychguard/Triarch Praetorians
9 x Tomb blades
1 x Ghost ark/Doomsday ark
Några bra tips på hur ni skulle bygga sakerna? Tanken är att köpa en till låda Lychguards/Triarch praetorians samt en start collecting låda för att komma åt Lorden och Triarch stalker, fler warriors är ju inte fel det heller. Sedan är jag extremt sugen på en C'tan shard of the Nightbringer också. Vad tror ni om det?