WYSIWYG tau support system?
WYSIWYG tau support system?
Tjena, hur hårda brukar folk vara med tex tau support systems när det gäller wysiwyg? Tex Riptide med early warning override?
Re: WYSIWYG tau support system?
Finns det någon "bit" att använda?
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
det finns en massa delar men vad jag vet så har GW aldrig skrivit vilken del som är vad
Exakt...Neth_Oni skrev:det finns en massa delar men vad jag vet så har GW aldrig skrivit vilken del som är vad
Det fanns bild på vad som var vad i deras codex från 2006. Allt vi har idag fanns dock inte ens då. Dessutom var en av dem Multi- tracker, vilket alla har idag. När codexen från 2013 kom så sa GW "Skit i vad det är. Sätt dit vad du känner för.".
Någon stans längst vägen började folk strunta i vilka support system som satt på modellerna. Möjligen att skölden är undantagen, men annars har jag aldrig sett någon bry sig.
Någon stans längst vägen började folk strunta i vilka support system som satt på modellerna. Möjligen att skölden är undantagen, men annars har jag aldrig sett någon bry sig.
Ordförande i Spelföreningen Dragon's Den
Administrativt ansvarig för LBK
Administrativt ansvarig för LBK
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Skall man ha sköld skall den modelleras tycker jag, då denna biten är uppenbar.
När det kommer till dom andra sakerna kör jag på:
"Fyrkantiga lådan" = target lock
"Lilla radar-parabolen" = Intercept
Har man något annat support system brukar jag bara slännga på någon annan random antenn, men target lock och intercept tycker jag är viktigt att visa upp så att ingen missar det.
När det kommer till dom andra sakerna kör jag på:
"Fyrkantiga lådan" = target lock
"Lilla radar-parabolen" = Intercept
Har man något annat support system brukar jag bara slännga på någon annan random antenn, men target lock och intercept tycker jag är viktigt att visa upp så att ingen missar det.
Senast redigerad av 1 DHettNeck, redigerad totalt 2 gånger.
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Tack för svaren!