Inte riktigt allt. De ligger rätt bra till i komp vilket de bör.Jocke Rapp skrev:Och Tau ligger under snitt i allt!
Resultat Gothcon 2010
Moderatorer: Joakim, LillePer, Hogglas
Re: Resultat Gothcon 2010
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Kan vi inte få resultaten för Mest Hyvens Motståndare också?
EDIT: Dessutom skulle jag gärna se den däringa utvärderingen som hängdes upp i korridoren. Alltså den med utlåtande om de olika armétyperna etc.
EDIT: Dessutom skulle jag gärna se den däringa utvärderingen som hängdes upp i korridoren. Alltså den med utlåtande om de olika armétyperna etc.
Prepare to get your kick assed!
Fluff är tufft!!
Fluff är tufft!!
Jag har en stilla undran eftersom jag blev bäste dmf:are när Jeppa inte var med 
På listan som sattes upp inför topp 32-bataljerna så var jag på 33-plats, ett halvt poäng under 32:an men i slutresultatlistan är jag 34 med 3,5 poäng till framförvarande nörd. Var detta en justering för att jag inte skulle förhäva mig eller var den listan som sattes upp felaktig? Jag känner att jag kanske har varit lite onödigt glad...
På listan som sattes upp inför topp 32-bataljerna så var jag på 33-plats, ett halvt poäng under 32:an men i slutresultatlistan är jag 34 med 3,5 poäng till framförvarande nörd. Var detta en justering för att jag inte skulle förhäva mig eller var den listan som sattes upp felaktig? Jag känner att jag kanske har varit lite onödigt glad...
...medan jag mest använder fingar, knivar och lim. Och greenstuff emellanåt:speedfreek skrev:Jag bygger bara med rövkorgen
Imperial Fists: http://svenska40k.se/forum/viewtopic.php?f=9&t=552
Orker: http://svenska40k.se/forum/viewtopic.php?f=67&t=3327
-
Michael Carl
En av de som låg på plats 1-32 hade hoppat av, därför fanns han inte med i listan inför sista matchen men han finns med i slutresultatet. De 32 bästa spelade sedan en match till, så det är därför det skiljer ytterligare några poäng jämfört med den listan du minns.Ironjens skrev:Jag har en stilla undran eftersom jag blev bäste dmf:are när Jeppa inte var med
- speedfreek
Du har helt klart varit glad i onödan.
Modelejonen säger att gult är fult i vår...
Modelejonen säger att gult är fult i vår...
-
jockelinde
- Kontakt:
Var det röstning i sportsmanship? I så fall missade jag det helt.GLinus skrev:Kan vi inte få resultaten för Mest Hyvens Motståndare också?
Delades ut lappar under omgång fem.jockelinde skrev:Var det röstning i sportsmanship? I så fall missade jag det helt.
-
jockelinde
- Kontakt:
Aha.HeadWar skrev:Delades ut lappar under omgång fem.jockelinde skrev:Var det röstning i sportsmanship? I så fall missade jag det helt.
(hoppade av efter omgång 4)
-
the godfather
jupp.. 
jag röstade 1p på dig. att ta den förlusten utan att deppa totalt ska fan hedras.
(mina förluster, hydra, 5 ruogh riders, marbo, jockes förluster, whipe)
men jag snodde ditt godis. HAH
jag röstade 1p på dig. att ta den förlusten utan att deppa totalt ska fan hedras.
(mina förluster, hydra, 5 ruogh riders, marbo, jockes förluster, whipe)
men jag snodde ditt godis. HAH