Har som sagt börjat lira 40K efter ett uppehåll har planer på att tema konvertera armén då det lutar att måla min Waaagh! till deathskull lootaz
mina tankar finns i denna tråd! http://www.svenska40k.se/forum/viewtopic.php?f=9&t=1433
men innan jag bestämmer mig så behöver jag byggritningarna till Rhino & Landraider känns dummt att köpa fordonen för att få dom om jag inte kommer genomföra konverteringarna!
Nån som har så dom kan skicka till mig!
/GorkaMorka
[Sökes] Byggritningar Rhino och Landraider
Moderator: Katarsis
[Sökes] Byggritningar Rhino och Landraider
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Re: [Sökes] Byggritningar Rhino och Landraider
Var bor du?
Jag bor i Umeå .. Ja eller lite utanför!
Currently Working On:
...
Currently Working On:
...
Om det duger med Landraider Redeemer och vilken Rhinobaserad modell som helst (Whirlwind ex.) så har jag ritningar du kan få. Pma mig en adress isf.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
jag kan ev. scanna dem och dra över MSN under helgen.
så spar ni porto =)
så spar ni porto =)
- black templars @ time of ending -
Har pm:at dig hojta då du skickat!Röde skrev:Om det duger med Landraider Redeemer och vilken Rhinobaserad modell som helst (Whirlwind ex.) så har jag ritningar du kan få. Pma mig en adress isf.
Currently Working On:
...
Currently Working On:
...