Tackar tackar!
Ja, de skulle varit helt svarta, men allt med Wychetema får glada färger... Kanske lite Bloodbrides får bli lacksvarta
Jag såg en blogg på nätet där en DE spelare hade byggt på sina Raiders med delar från Retro Radiers. Mest fronten men framförallt så satte han på sidoplattformarna som Retro Raiders har på sina vanliga Raiders och limmade på en massa Warriors på dem.
Det såg riktigt maffigt ut, jag har gjort lite liknande på mina Rettro Raiders men magnetiserat dem så trupperna som åker i Radiers faktiskt kan sitta på sidorna. Men hans lösning var mycket snyggare, inga baser som tar plats. Dock så blir det lite förvirrande för ens motståndare när man har lastat ur trupperna men de står fortfarande kvar på båten... Å andra sidan tänkte jag att jag kanske bara gör en sån Raider till att börja med och låter den representera min Warlords personliga båt.
Så jag testade det och maxade på med banér och annat för att göra den maffigare. Det känns lite onödigt för ett fordon som brukar sprängas runda två eller tre, men jag får väl spela lite försiktigare med den. De får vara rädda om lacken helt enkelt för en gångs skull... Men Wracks lyder sällan order tyvärr.
Jag vet inte om jag gillar hur det blev, jag ska nog hänga på mer grejjer på den.
Vad tycker ni? Ska jag ta bort sidoplattformarna och ha den som en mer vanlig Raider, eller köra sådär? Jag är kluven...
Den understa bilden visar hur det typ kommer se ut med 3-4 Wracks på varje sida.