Nej det får man inte. Kompen är relativ gentemot de man möter därför påverkas aldrig kompen av fel man gör. Slutpoängen är dock en annan sak. OM felet är som du beskriver så spelar det ingen roll. Om det påverkar såpass att listan måste ändras så kommer troligen minuspoäng att utdömas enligt försening av inskickad lista. Men detta tar vi i arr-gruppen om det uppstår.Serpent skrev:Hmmmm... Det verkar som om jag lyckats räkna fel på listan. Den är på 1750, men jag har skrivit 1743, för jag har glömt att addera de sista sju poängen. undrar om jag får minus i komp för det..?
Passbokning och listor
Moderatorer: Joakim, LillePer, Hogglas
Re: Passbokning och listor
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Kul läsning till morgonkaffet. Bitter som jag är kollade jag dock mest efter upprepningar (Typ som 2 Excorsister i alla systerlistor, utom en).
Men en skoj upprepning är att det i år är två listor med 6 Dreads
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
What! Nån mer än mej som kommer med 6st. Här som man tänkte vara lite unikNorrland skrev:Kul läsning till morgonkaffet. Bitter som jag är kollade jag dock mest efter upprepningar (Typ som 2 Excorsister i alla systerlistor, utom en).
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
-
Silversixx
- Jimmy Johansson
Ja, jag hade samma tanke...DHettNeck skrev: What! Nån mer än mej som kommer med 6st. Här som man tänkte vara lite unik
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte![]()
Vad gör man om man upptäcker att det är uppenbara fel i någons lista?
Prepare to get your kick assed!
Fluff är tufft!!
Fluff är tufft!!
-
Michael Carl
Skicka ett PM till mig. Förhoppningsvis har vi redan hittat problemet vid kompbedömning och hanterat detGLinus skrev:Vad gör man om man upptäcker att det är uppenbara fel i någons lista?
-
bildsköne bengtsson
va fan, alla orkspelare och deras morsa har tänkt som jag "det är väl dax att lufta shokk attack gunnen till GC!" förövrigt ganska roliga orklistor tycker jag!
"det är tur att man inte är som man ska, då kan man va som man vill!" eleganten ifrån vidderna.
- speedfreek
oj, märkte att jag skrivit ett fel i listan 
Rhinos ska givetvis tillhöra grupp 1 och 2, inte 2 och 3 då det inte finns någon 3e plague marine grupp
Rhinos ska givetvis tillhöra grupp 1 och 2, inte 2 och 3 då det inte finns någon 3e plague marine grupp