Du är inte så bra som önskat...speedfreek skrev:Såg den nyss...
Inte så bra som väntat/önskat.
GothCon 2010
Moderatorer: Joakim, LillePer, Hogglas
Re: GothCon 2010
Kommer folks armélistor att publiceras innan turneringen så som det var till bsk? Alltid kul att läsa vad folk har med sig 
Alexander Merinen
Nej det kommer vi inte att göra. Till BSK fanns det en anledning nämnligenatt listor skulle paras mot varandra, vilket gav en taktisk finess. Så är inte fallet nu.Zurken skrev:Kommer folks armélistor att publiceras innan turneringen så som det var till bsk? Alltid kul att läsa vad folk har med sig
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
-
Silversixx
Kommer det alltid att vara hemligt vad folk spelar (alltså codex, inte hela listor)?
Hur lång tid har folk på sig att skicka försenade listor innan de tas bort från anmälan?
Kommer Hylander att prata engelska under uppropet?
Hur lång tid har folk på sig att skicka försenade listor innan de tas bort från anmälan?
-
Michael Carl
Folk kan skicka in listor till och med torsdag, de får mer minus ju senare de skickar in.Silversixx skrev:Kommer det alltid att vara hemligt vad folk spelar (alltså codex, inte hela listor)?
Efter torsdag kommer tänkte jag fixa så man ser vilken codex folk spelar.
Självklart skall Hylander prata engelska.
- speedfreek
Vi kommer att kräva att ALLA pratar engelska hela konventet.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Kommer det finnas möjlighet att köpa mat på konventet (mer än det där resturang erbjudantet) och isåfall vad kommer det kosta?
Det finns affärer på gångavstånd som säljer micro-mat som man kan värma, de säljer även en del micro-mat på plats. Jag har för mig att de brukar servera middag för en 50kr, men jag har aldrig testat på sånt, skräpmat på konvent FTW!
Alexander Merinen