GW-terräng alt. terräng bitz köpes
Moderator: Katarsis
Re: GW-terräng alt. terräng bitz köpes
Har en obyggd Manufactorum om det är intressant. Bor i Linköping.
Absolut. Vad skulle den kosta isf?jaklin skrev:Har en obyggd Manufactorum om det är intressant. Bor i Linköping.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Jaklin sålde sin Manufactorum till nån annan... Letar fortfarande...
3 bilder från samma hög, som jag sorterade bara för att få någon sorts uppfattning om vad det är 
Tyvärr ska jag iväg typ nu på direkten, så hinner inte ens försöka räkna på något cirkapris just nu. Är det intressant så kan du lägga ett bud eller så återkommer jag imorgon med något pris.

Tyvärr ska jag iväg typ nu på direkten, så hinner inte ens försöka räkna på något cirkapris just nu. Är det intressant så kan du lägga ett bud eller så återkommer jag imorgon med något pris.

"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"
Klart intressant Ska rusa till jobbet just nu och vill titta en gång till på vad högarna ser ut att innehålla bara. Vi kan höras under kvällen eller så.
Inser att Skitarii-släppet och att nya Imperial Knights är på gång begränsar hur mycket jag kan spendera på terräng för stunden. Mindre grejer och bitz är fortfarande intressant.