Målningsstress Gothcon

Påsk, Göteborg

Moderatorer: Joakim, LillePer, Hogglas

Gonka Koff

Re: Målningsstress Gothcon

Inlägg av Gonka Koff »

Nu har jag byggt lite bikes.

På målarbordet står nu 3 bikers, en CSM-gubbe och en Chaos Lord som alla är kolsvarta samt en halvkluddig Helbrute.

... begriper inte hur det blev såhär, ovanligt kass planering denna gång.
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

Användarvisningsbild
Hylander

Inlägg av Hylander »

Gonka Koff skrev:Nu har jag byggt lite bikes.

På målarbordet står nu 3 bikers, en CSM-gubbe och en Chaos Lord som alla är kolsvarta samt en halvkluddig Helbrute.

... begriper inte hur det blev såhär, ovanligt kass planering denna gång.
Men vafan att måla 5 figgar gör du ju på en kväll, Gonka! Annars får du väl anlita El Kicko ;)
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Poet

Inlägg av Poet »

Jag målade 24 destroyers på en kväll :P

Gonka Koff

Inlägg av Gonka Koff »

Hylander skrev:Men vafan att måla 5 figgar gör du ju på en kväll, Gonka! Annars får du väl anlita El Kicko ;)
Problemet är att min kvällar är så korta, dom startar 21:30 och en halvtimme senare vill jag bara sova. Jag tror jag blivit gubbe
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

Användarvisningsbild
Papa D

Inlägg av Papa D »

Jag tror det är direkt orsak-verkan på hur många whiskey du dricker på den halvtimmen herr Lampen
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

Användarvisningsbild
L3go

Inlägg av L3go »

14 modeller att "putsa upp"
Chaplain, inquisitor och 1 veteran sergeant att bygga ihop o måla.
Kan jag så kan du Gonka. ;)
Tricket är att stå emot frestelsen att sova. Runt 1-tiden piggnar man till igen. :)
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!

Användarvisningsbild
Hylander

Inlägg av Hylander »

Whiskey brukar ju annars gör gubbar pigga.

Och vad är detta att börja kvällen 21.30?

På västjusten stämplar man ut kl 4 efter en hederlig arbetsdag på varvet. Cykel hem och sedan är det bara att börja måla. Vad håller ni på med där uppe på sötvattenskusten?
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Gonka Koff

Inlägg av Gonka Koff »

Hylander skrev:Och vad är detta att börja kvällen 21.30?

På västjusten stämplar man ut kl 4 efter en hederlig arbetsdag på varvet. Cykel hem och sedan är det bara att börja måla. Vad håller ni på med där uppe på sötvattenskusten?
Här uppe i huvudstaden röstar man på FI och karlarna hämtar på dagis, handlar, lagar mat, diskar, passar snorungar, nattar barn, somnar i barnens säng och väcks en halvtimme senare när frun kommer hem efter After Work med väninnorna. Då ska man bara vika tvätt, sortera strumpor, koka te till frugan, ge en fotmassage och låtsas lyssna på hur kul hon haft det på restaurangen. SEN får Gonka måla lite.

Land_Raider

Inlägg av Land_Raider »

Gonka Koff skrev:
Här uppe i huvudstaden röstar man på FI och karlarna hämtar på dagis, handlar, lagar mat, diskar, passar snorungar, nattar barn, somnar i barnens säng och väcks en halvtimme senare när frun kommer hem efter After Work med väninnorna. Då ska man bara vika tvätt, sortera strumpor, koka te till frugan, ge en fotmassage och låtsas lyssna på hur kul hon haft det på restaurangen. SEN får Gonka måla lite.
:lol: :lol: :lol:
Kasper om vad hans omkompade arme innehåller: "dödstjärna, 6 pangpang killar, en mega bajsare,2 bautakillar, tre trollare!"

Användarvisningsbild
Hylander

Inlägg av Hylander »

hmm dags att sjukskriva sig.

Och det är inte säkert att den inte är legitim för om dig dag ser ur så; så är det ju sjukt! ;)

Skriv svar