Olof Svensson: DEFCON! [KLAR]

Berättelser från slagfälten och turneringarna
Användarvisningsbild
Lottomannen

Re: Olof Svensson: DEFCON! [KLAR]

Inlägg av Lottomannen »

Det är något med det selektiva minnet. Jag minns knappt vad jag åt till frukost, men jag kan fortfarande rabbla gamla stats från drakar & demoner expert...
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K

frigobben

Inlägg av frigobben »

LillePer skrev:Du skriver alldeles lagom detaljer och med mycket känsla. Kul läsning och fortsätt gärna :)
Får också hålla med. Det känns som du hittat någon sorts sweet spot i längd, både för läsning och för skrivning. Blir det övermäktigt att skriva leder ju det till att man tröttnar och slutar med det.

Användarvisningsbild
Excessus

Inlägg av Excessus »

+Bra beskrivna anledningar bakom besluten osv. Alltid roligt att läsa hur folk tänker.

-Inga CSM-motståndare... :(
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."

Användarvisningsbild
Lottomannen

Inlägg av Lottomannen »

Det dräller väl inte med dem i toppen, där de flesta av matcherna utspelas :(
S.O.R.K

Användarvisningsbild
Excessus

Inlägg av Excessus »

Lottomannen skrev:Det dräller väl inte med dem i toppen, där de flesta av matcherna utspelas :(
Jo, jag vet. Men det är svårt att få tag på kvalitativa battle reports med CSM överallt. Vill läsa lite CSM-action juh! :P
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."

Användarvisningsbild
Serpent

Inlägg av Serpent »

Excessus skrev:
Lottomannen skrev:Det dräller väl inte med dem i toppen, där de flesta av matcherna utspelas :(
Jo, jag vet. Men det är svårt att få tag på kvalitativa battle reports med CSM överallt. Vill läsa lite CSM-action juh! :P
Jag kan försöka skriva ihop nåt efter Gamer's Weekend. Förvänta dig inte något i den här stilen, för jag är inte i samma nivå vare sig på listbygge eller själva spelandet. Möjligen har jag då och då kunnat arbeta efter Olofs linjer i det mentala spelet. Eller få totalspel, det går lite på ett ut. ;)
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Användarvisningsbild
Lottomannen

Inlägg av Lottomannen »

Serpent skrev:
Excessus skrev:
Jag kan försöka skriva ihop nåt efter Gamer's Weekend. Förvänta dig inte något i den här stilen, för jag är inte i samma nivå vare sig på listbygge eller själva spelandet. Möjligen har jag då och då kunnat arbeta efter Olofs linjer i det mentala spelet. Eller få totalspel, det går lite på ett ut. ;)
Yay!
S.O.R.K

Användarvisningsbild
Excessus

Inlägg av Excessus »

Wohoo! :D

Användarvisningsbild
refabricated
Svenska Mästaren i 40k 2014 & 2017

Inlägg av refabricated »

Hoppas själv få möta lite kaosare. Har inget gjort det sedan Gothcon i fjol.
Abbadon+possessed i LR + 2 rhinos med chosen/noisare, pred och en hadesdrake.
Själv spelade jag Calgar och 3 grav centar och massa marines. Imobiliserade LR:n i r1 och sedan blev resten gravcannonat över 5 rundor.
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013" ;)
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!

Användarvisningsbild
Olof

Inlägg av Olof »

Oot: lottomannen: skada på pålyxa?
Vox Novus - Nyheter, intervjuer och reportage från 40K-Sverige - http://voxnovus.wordpress.com

Skriv svar