Vad har du kvar att måla till GothCon 2010?
Re: Vad har du kvar att måla till GothCon 2010?
kvar nu:
3 marines som är ½ färdiga
2 orörda marines
3 dozerblade
1 havoc
limma 2 sponsons på en pread.
3 marines som är ½ färdiga
2 orörda marines
3 dozerblade
1 havoc
limma 2 sponsons på en pread.
Näst intill klar! Helt plötsligt stod det bara målade figurer på skrivbordet.
Fantastiskt. Tyvärr upptäckte man då att man "glömt" bygga om/klart
vissa av dem. Så mer jobb kvarstår.
Om det nu bara kunde droppa av några till från Gothcon så man får en plats också!
Fantastiskt. Tyvärr upptäckte man då att man "glömt" bygga om/klart
vissa av dem. Så mer jobb kvarstår.
Om det nu bara kunde droppa av några till från Gothcon så man får en plats också!
Mork, the articulate ork!
Steg 1, val av arme och denna gången försöka att inte börja bygga en ny 2 dagar innan turneringen.
Så hur mycket som behöver göras återstår att se...
Så hur mycket som behöver göras återstår att se...
En heavy flamer, en siege shield och en camo cloak - klart!
...medan jag mest använder fingar, knivar och lim. Och greenstuff emellanåt:speedfreek skrev:Jag bygger bara med rövkorgen
Imperial Fists: http://svenska40k.se/forum/viewtopic.php?f=9&t=552
Orker: http://svenska40k.se/forum/viewtopic.php?f=67&t=3327
8 melta systrar, 2 heavyflamer systrar, 4 celestials, 5 VSS, 3 plasma veteraner, 6 immolators, 5 rhinos sen har jag också 2 flamers, 2 meltas och två VSS och en fema calestials med två meltas som är halvklara.
Har väntat på svart spray men den borde komma idag så det är bara att ta tag i det tur att det bara är minst 6 steg på varje färg.
Har väntat på svart spray men den borde komma idag så det är bara att ta tag i det tur att det bara är minst 6 steg på varje färg.
Christofer "Koftan" Andersson
Serpent skrev:För att Tadaotoko genom sina listor här det senaste året övertagit kronan?Gonka Koff skrev:Varför skriver inte kungen av copypaste (Marshal) i den här tråden?
-
Jocke Rapp
- Site Admin
12 melta, 6 immolators och 5 rhinos. Festligt, men knappast särskilt komp-kramande skulle jag gissa...Tadaotoko skrev:8 melta systrar, 2 heavyflamer systrar, 4 celestials, 5 VSS, 3 plasma veteraner, 6 immolators, 5 rhinos sen har jag också 2 flamers, 2 meltas och två VSS och en fema calestials med två meltas som är halvklara.
- speedfreek
Jag uppmuntrar rena systerlistor nästan lika mycket som Tau.
Och det blir ännu roligare om man läser i den andra tråden okså.
Och det blir ännu roligare om man läser i den andra tråden okså.
Plasmaveteraner? I en systerlista?Tadaotoko skrev:8 melta systrar, 2 heavyflamer systrar, 4 celestials, 5 VSS, 3 plasma veteraner, 6 immolators, 5 rhinos sen har jag också 2 flamers, 2 meltas och två VSS och en fema calestials med två meltas som är halvklara.
Är det något någon inte berättat för mig?
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Unikt och nyskapande åtminstone.Jocke Rapp skrev:12 melta, 6 immolators och 5 rhinos. Festligt, men knappast särskilt komp-kramande skulle jag gissa...
http://www.svenska40k.se/forum/viewtopi ... &sk=t&sd=a
Jag ska basa och lacka tre Termosar, nöta och lacka 1 Tyfon sedan är jag alldeles klar. Med tanke på hur mina kommande tre veckor ser ut så är det tur att det är på det viset! Hurra!!
Prepare to get your kick assed!
Fluff är tufft!!
Fluff är tufft!!