Hej!
Är det någon som känner till någon tillförlitlig onlinebutik som säljer färdigmålad terräng som passar sig för 40K spel och som förhoppningsvis ligger någorlunda hyfsat i pris? Jag är medveten om att egengjord terräng har större möjligheter till att bli bättre på alla sätt och vis, men tid och engagemang för det saknas just nu.
Mvh,
Danne
Färdigmålad terräng - butik?
Moderator: Katarsis
Re: Färdigmålad terräng - butik?
Kolla upp Battlefield in a Box. Brukar vara färdig terräng 
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Jag har tidigare byggt terräng på beställning, om intresse finnes skicka ett pm 
Annars finns det en sida som heter terrains4games.com tror jag som säljer både målat och omålat.
-
Elevatorlake
Fick bara felmeddelanden när jag försökte gå in på sidan, verkar inte finnas längre tyvärr.8upa7 skrev:Annars finns det en sida som heter terrains4games.com tror jag som säljer både målat och omålat.
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
De skrev tidigare idag på sin Facebook-sida att de håller på att göra om siten och hänvisar istället till sin ebay-shop: http://stores.ebay.com/terrains4gamesElevatorlake skrev:Fick bara felmeddelanden när jag försökte gå in på sidan, verkar inte finnas längre tyvärr.8upa7 skrev:Annars finns det en sida som heter terrains4games.com tror jag som säljer både målat och omålat.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"