Färdigmålad terräng - butik?

Något du saknar eller vill bli av med?

Moderator: Katarsis

troligt

Färdigmålad terräng - butik?

Inlägg av troligt »

Hej!

Är det någon som känner till någon tillförlitlig onlinebutik som säljer färdigmålad terräng som passar sig för 40K spel och som förhoppningsvis ligger någorlunda hyfsat i pris? Jag är medveten om att egengjord terräng har större möjligheter till att bli bättre på alla sätt och vis, men tid och engagemang för det saknas just nu.

Mvh,

Danne

Användarvisningsbild
Flogger

Re: Färdigmålad terräng - butik?

Inlägg av Flogger »

Kolla upp Battlefield in a Box. Brukar vara färdig terräng :)
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Mr_riot

Inlägg av Mr_riot »

Jag har tidigare byggt terräng på beställning, om intresse finnes skicka ett pm :)

8upa7

Inlägg av 8upa7 »

Annars finns det en sida som heter terrains4games.com tror jag som säljer både målat och omålat.

Elevatorlake

Inlägg av Elevatorlake »

8upa7 skrev:Annars finns det en sida som heter terrains4games.com tror jag som säljer både målat och omålat.
Fick bara felmeddelanden när jag försökte gå in på sidan, verkar inte finnas längre tyvärr.
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets

Användarvisningsbild
Katarsis
Site Admin

Inlägg av Katarsis »

Elevatorlake skrev:
8upa7 skrev:Annars finns det en sida som heter terrains4games.com tror jag som säljer både målat och omålat.
Fick bara felmeddelanden när jag försökte gå in på sidan, verkar inte finnas längre tyvärr.
De skrev tidigare idag på sin Facebook-sida att de håller på att göra om siten och hänvisar istället till sin ebay-shop: http://stores.ebay.com/terrains4games
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"

Skriv svar