Jag är en glad amatör och inte på något sätt en målare på en hög nivå, men skoj är det i alla fall
Chaos är kul!
Chaos är kul!
Hallå allihopa! Tänkte lägga upp lite bilder från byggandet/målandet av mina kaoskillar (chaos marines, renegades och kanske lite demoner framöver). Motivationen har tagit slut senaste veckorna och tänkte att en tråd att uppdatera kan vara en bra motivationskälla. Har i dagsläget 6-7000 pts chaos marines och ca 2000 IG/renegades.
Jag är en glad amatör och inte på något sätt en målare på en hög nivå, men skoj är det i alla fall
Hoppas ni gillar det ni ser, tar gärna emot kommentarer och förslag på förbättringar.
Jag är en glad amatör och inte på något sätt en målare på en hög nivå, men skoj är det i alla fall
Re: Chaos är kul!
Har problem att ladda upp bilder, bilagan försvinner när man trycker på bifoga. Någon som varit med om detta och vet hur man löser det?
Re: Chaos är kul!
Bifoga inte! Lägg upp bilderna på postimage.org eller photobucket ock länka dit.
Moderatorn brukar påpeka att det är begränsat med plats på forumet så vi ska undvika att bifoga filer.
Moderatorn brukar påpeka att det är begränsat med plats på forumet så vi ska undvika att bifoga filer.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Re: Chaos är kul!
Om du går in på http://www.photobucket.com och laddar upp bilderna. Sedan när den är uppladdad kan du trycka på bilden och då uppenbarar sig 4st olika länkar under/bredvid bilden. Den länken som heter IMG, den ska du kopiera och klistra in här.
Den länken ser ut såhär: [img]http://i27.photobucket.com/albums/c166/ ... pefm4g.jpg[/img
Fast med en extra ] på slutet men tog bort den så att du ser länken istället för bilden
Ibland är länken längre då den har med sig URL text, detta behöver du inte bry dig om, den funkar på precis samma sätt
Lycka till!
Den länken ser ut såhär: [img]http://i27.photobucket.com/albums/c166/ ... pefm4g.jpg[/img
Fast med en extra ] på slutet men tog bort den så att du ser länken istället för bilden
Ibland är länken längre då den har med sig URL text, detta behöver du inte bry dig om, den funkar på precis samma sätt
Lycka till!
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
- NilssonHarHund
- Inlägg: 974
- Blev medlem: 09 okt 2008, 00:22
Re: Chaos är kul!
Fast imgur.com ger betydligt kortare länkar och snyggare gallerier än photobucket.
-
katzenjammer
- Inlägg: 716
- Blev medlem: 03 apr 2012, 22:24
Re: Chaos är kul!
Huden på din ogryn såg bra ut, går det att få bättre bild?
Flesh is a design fault



