Katarsis skrev:@Fenris: Det blir för mig bara tydligare och tydligare att du inte går att kommunicera med på ett vettigt sätt.
Du menar alltså på fullaste allvar att vi inte ville ha kvar dig i gruppen helt utan anledning? Jag har gång på gång försökt förklara för dig att det är din brist på regelkunskap, din oförmåga att argumentera och kommunicera, och din syn på hur SVFAQns arbete skall bedrivas som gjort att du fått lämna gruppen.
Jag har inte fått reda på någon anledning förrän nu, kanske skrev du även ner den på en lapp och gömde i din byrålåda?
Kom igen nu, 7:e chansen att ge ett exempel på när jag har brutit mot någon av dessa:
-Brist på regelkunskap
-Oförmåga att argumentera
-Oförmåga att kommunicera
-Synen på hur SVFAQ arbetet skall bedrivas.
Före den 9:e januari då jag fick det först PM:et från dig angående uteslutning.
Nej, vi har såklart pratat om det. Både från medlemmar i gruppen och från spelare har jag fått höra kommentarer som "Varför är Fenris med i FAQn", eller liknande. När jag fått tillräckligt många utav dessa kommentarer så frågade jag alla i FAQ-gruppen vad de tyckte, och här är vi nu. Hur tyckte du att vi borde ha skött det istället? Det är ju inte direkt som att vi under en längre tid snackat skit om dig bakom din rygg och smitt onda planer för att bli av med dig.
Du baserar alltså det hela på RYKTEN! Ni borde basera saker på fakta istället.
Meningen i sin helhet är för dom som inte har läst PMen: "Att jag inledningsvis skriver att det finns ett missnöje med ditt deltagande i gruppen betyder inte att det är allt jag har att säga om saken, utan det är bara en start för vad som komma skall." Grunden till detta var att Fenris tyckte att jag inte vart tydlig med vår kritik mot honom, och pekade på inledningen i mitt första PM. Jag ansåg då att jag visst vart tydlig i kritiken, och att inledningen var just det, en inledning till vad som jag sedan konkretiserar (komma skall).
Varför kan du inte konkretisera direkt när jag ber dig om det? Den enda anledningen jag ser är, att du har endast lösa grunder och försöker därför att provocera fram något, som du sedan kan hålla mig ansvarig för.
Vilka personliga påhopp? Jag har försökt att vara så konkret och professionell jag kunnat i detta och har verkligen försökt att hålla en diskussion med dig om detta. Vissa tyckte att det var bäst att bara kasta ut dig ur gruppen, men jag var rädd för att precis detta med långa publika diskussioner skulle ske.
Du menar att skicka PM till mig och anklaga mig för en massa saker som du hört via rykten, inte skulle vara personliga påhopp?
Rädd? Nej, du planerade att försöka provocera fram det. Som man sår får man skörda.
Fast varför skulle det ens behövas? Är det någon här som verkligen tvivlar på min förmåga att administrera ett forum samtidigt som jag är en del av SVFAQn? Jag har dessutom inte en mycket högre roll i SVFAQn än någon annan medlem av gruppen. Jag har just nu en utslagsröst, that's it. Att det var just jag som tog diskussionen med dig var att jag tillslut tyckte att vi behövde göra något åt situationen, det hade lika gärna kunnat vara någon annan i gruppen som tillslut tröttnade.
Jag tvivlar, och jag är säkerligen inte ensam om det. Wow, bara utslagsrösten och den som formulerar texterna i dokumentet och tillsätter/avsätter medlemmarna, nää inget speciellt med det.
Att ingen annan i gruppen reagerade som du, gav dig inte dig den minsta fingervisning om att du inte har någon som helst fakta?
Ingen tycker nog mer än jag att den här diskussionen kunde ha hanterats mycket bättre, och det är garanterat jag som kommer få skiten för det här, men med tanke på vilka "fina" rykten som redan cirkulerar där ute i 40k-Sverige, så har jag ju inget att förlora.