Nya basstorlekear för 40K
Re: Nya basstorlekear för 40K
Blir ingen ombasning av den här gobbens modeller. Basfaq på etc kan vara bra. På turneringar i sverige där folk inte är idioter - not so much.
Vox Novus - Nyheter, intervjuer och reportage från 40K-Sverige - http://voxnovus.wordpress.com
Det är väl bara att börja magnetisera basringar ? 
5000000000 legyek nem lehet baj, kakilt jó
Nä, någon ombasning av gamla modeller blir det inte tal om...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Om det nu blir så här är jag glad att jag skjutit upp målningen av mina Jump Packers i 18 månader, så att jag inte behöver basa om dem målade...
Men för helvete. Lite jävla koll, GW.
Men för helvete. Lite jävla koll, GW.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Basa om alla jump pack-modeller? Eum... nä!
-
Gonka Koff
Mattias, -det är nog dags att ringa farbror doktorn nu, dina piller verkar ha tagit slut.
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Nä, jag fick nya fina piller igår. De fungerar uppenbarligen jättebra!
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Är inte du en sådan där WYSIWYG-snubbe?Mortarion skrev:Basa om alla jump pack-modeller? Eum... nä!
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
MEN VAAD!OhmanJ skrev:Tyranid Warriors verkar också ha fått byta plattor till 50mm.
Är det så avgörande på turneringarna när det bara skiljer på några millimeter på en bas? Tycker det verkar väldigt löjligt att behöva basa om en helt färdig armé med kanske redan snygga baser...