Endagars inför TTT 27/9-2014
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
Re: Endagars inför TTT 27/9-2014
Jag skulle gärna vara med om det är möjligt. Lista inskickad.
/ Fredrik Einarsson
/ Fredrik Einarsson
Det löser sig!Roderic skrev:Jag skulle gärna vara med om det är möjligt. Lista inskickad.
/ Fredrik Einarsson
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Oscar De Palma Miranda brings Daemons!
Gött!keiko76 skrev:Oscar De Palma Miranda brings Daemons!
Glöm inte att inbringa listan till MC också
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Jag vill vara med, om det inte är försent att anmäla sig? -joppe
skicka in listan så löser det sig.joppe2 skrev:Jag vill vara med, om det inte är försent att anmäla sig? -joppe
Andreas Kjell avanmäler sig, jag har barnen i helgen. (men jag har lovat Pär att komma förbi och släppa lös ungarna på bordet om han håller på att torska...)
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
Då har du kanske tid att fortsätta skriva om din Summerfight? Det började ju så bra!Trulsante skrev:Andreas Kjell avanmäler sig, jag har barnen i helgen. (men jag har lovat Pär att komma förbi och släppa lös ungarna på bordet om han håller på att torska...)
Stämmer detta slutresultat?: http://tok.sverok.net/tto/tournament.ph ... t&aT_id=35
Såg att turneringen inte var rapporterad i rankingen nämligen.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Ja, det gör det.Katarsis skrev:Stämmer detta slutresultat?: http://tok.sverok.net/tto/tournament.ph ... t&aT_id=35
Jag får be om ursäkt för vi inte rapporterat.