Endagars inför TTT 27/9-2014
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
Endagars inför TTT 27/9-2014
När ni ändå kör en soft 3 matcher. Kan man tänka sig att spela söndag istället? <3
Re: Endagars inför TTT 27/9-2014
Ca 20 minuters promenad från stationen, men det är nog inte några problem att ordna någon med bil som kan hämta upp er som tar tåget.Nora skrev:Hej
Detta låter trevligt! Går det att ta sig till lokalen om man kommer med tåg (från Gbg)?
När är sista anmälningen, jag är inte helt säker om jag kan den helgen än.
/
Niklas Persson anmäler sig och lovar att gnälla extra mycket om det går dåligt.
Tackar för erbjudandet att bli upphämtad! Jag anmäler mig så fort jag vet om jag kan vara med.
- The Gretchin
Håller med.LillePer skrev:När ni ändå kör en soft 3 matcher. Kan man tänka sig att spela söndag istället? <3
Helmer Jonelid
Egge skrev:Inget val får ha mer än 1 mer val än någon annan sorts val (ignorera Troops).
Det är säker tnågon annan som inte kan då men främst så är jag inte sugen att packa ihop klockan nio en söndag för att sedan jobba måndag morgon... Så nix pix.LillePer skrev:När ni ändå kör en soft 3 matcher. Kan man tänka sig att spela söndag istället? <3
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Hej
Skulle härmed anmäla mig till denna turneringen!
/Thomas Schäfer
Skulle härmed anmäla mig till denna turneringen!
/Thomas Schäfer
- bolterochkniv
Anmäler Elias Österlund (g-to-the-ast)
Elias Österlund
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
-
jockelinde
- Kontakt:
Det är väl dags för mig att lära mig 7:e. Jag anmäler mig.
-
Michael Carl
Tänkte bara påminna folk om att skicka in sina listor.
-
Silvertejp