Bara att komma hit! Dörren är alltd (nästan) öppen på GoBBalder skrev:Man önskar ju att man bodde i Jönköping istället....
GoBloggen!
Re: GoBloggen!
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Re: GoBloggen!
Det var trist att jag missade detta. Jag får vara med nästa gång istället.
Men nu i helgen smäller det. Gladiator!
Men nu i helgen smäller det. Gladiator!
Re: GoBloggen!
Jag har blodad tand och kör gärna fler apoc-slag i höst. Jag tänker att varannan månad borde gå att få till åtminstone.SamuelB skrev:Det var trist att jag missade detta. Jag får vara med nästa gång istället.
Men nu i helgen smäller det. Gladiator!
Re: GoBloggen!
6000p och 3 CADs! Orks vs Nids!















Slutade med med en dundervinst till nidsen! Bästa momentet i matchen:
Nidsen missar att ta first blood och jag tänker "skit, nu får han det". Sedan skjuter shock-attack gun, slår dubbeletta på styrkan och dör!















Slutade med med en dundervinst till nidsen! Bästa momentet i matchen:
Nidsen missar att ta first blood och jag tänker "skit, nu får han det". Sedan skjuter shock-attack gun, slår dubbeletta på styrkan och dör!
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Re: GoBloggen!
Sista ruset inför SM har börjat! Snart bör 40 bord med temad terräng vara färdig! 
Några av de sista borden in the making! Lite mer exklusiva och balla än bara "grus..."


Because skära ut varje liten fyrkant en i taget...

Lite färg på!


Fler bilder kommer!
Några av de sista borden in the making! Lite mer exklusiva och balla än bara "grus..."


Because skära ut varje liten fyrkant en i taget...

Lite färg på!


Fler bilder kommer!
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Re: GoBloggen!
Arbetet igång såhär på onsdagkvällen! Vi har hittills byggt 25+ ruiner på 2,5tim. Bra skit!
Vi insåg att vi inte hade några ökenruiner eller snöruiner så det fick vi ju ordna!






Vi insåg att vi inte hade några ökenruiner eller snöruiner så det fick vi ju ordna!






Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Re: GoBloggen!
Vi skulle göra 25 totalt men det slutade visst på 38st. Inte illa pinkat för 4tim arbete! 
(13 personer som arbetade om vartannat)
(13 personer som arbetade om vartannat)
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Re: GoBloggen!
Bra jobbat!!
Det kommer bli ett kanonarrangemang!
Det kommer bli ett kanonarrangemang!
