Scoring flyers
Scoring flyers
Ok, jag fattar att man måste vara i hoover mode för att scora, men varifrån modellen mäter man? Basen eller hullet eller något annat?
Re: Scoring flyers
Låter rimligt, men vist kan jetbikes som flyger genom halva bannan (såkallad turbo bust) ta objekt?
Även om det är ostigt
Även om det är ostigt
Absolut, inget konstigt med det.Fredde_88 skrev:Låter rimligt, men vist kan jetbikes som flyger genom halva bannan (såkallad turbo bust) ta objekt?
Även om det är ostigt
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Stämmer. Det är nice!Lillen skrev:Hull skulle jag säga. Så endast helldrake kan ta objektiv.
varför är det bara helldrake?
För heldrakes hull slår typ i marken :pSnuffyN skrev:varför är det bara helldrake?
Flogger skrev:För heldrakes hull slår typ i marken :pSnuffyN skrev:varför är det bara helldrake?
Okej! Är detta är eran tolkning? eller står det i regelboken? hitta inget nämligen.
Tycker ju att det borde vara alla eller igen. Men men vi prarar ju GW
Jag skulle tolka det helt tvärtom. Att hålla ett objektiv nämns på exakt samma sätt som alla andra saker när man skall vara nära eller inte får vara det. Basen finns även på flygare och när dom är i hoover fungerar dom som skimmers. Står ingenting om att hull eller liknande måste vara inom 3", så som precis med alla andra saker så kan man mäta från basen...
Självklart så är det som Max skriver. Det står inget i regelboken om att man mäter ifrån hullet.
Daniel "bagarn" Carlson