Den nya SW flygaren
Re: Den nya SW flygaren
En halv-caestus...
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Nope. En "Hellfrost Destructor". Kort räckvidd, Marinedödare av rang.bolterochkniv skrev:festlig! ska det föreställa ett enormt grav-vapen i fronten?
Jag gillar också att den ser ut som en Caestus som råkat gå i 90-graderstvätten. Den känns dock inte så kalasbra som assaultinriktad transport, med tanke på att den kan komma in sent och då spelar du utan ~500 poäng. Jag ska nog bygga gunship...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
-
Flygmaskin
Gillar den som fan!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Människomat, till exempel spannmål.
-
Silvertejp
Typiskt dig att gilla fula modellerFlygmaskin skrev:Gillar den som fan!
Imperieclassy att bygga en fet container och klistra på biffiga motorer som slurpar prometheum som jag slurpar gin och tonic i värmen!
Jag älskar att mechanicum (läs GW) verkar ha som måtto att fuck physics
Jag älskar att mechanicum (läs GW) verkar ha som måtto att fuck physics
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
Synd att de var tvugna att klämma dit ett allt för stort vargkranium mitt på nosen bara. Det var inte så stiligt...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Vad pratar du om Röde, ALLT blir snyggare med stora varghuvuden! 
- Lottomannen
Jag är nästan beredd att hålla med därAncalagon skrev:Vad pratar du om Röde, ALLT blir snyggare med stora varghuvuden!
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K
Ä ni goa eller!Lottomannen skrev:Jag är nästan beredd att hålla med därAncalagon skrev:Vad pratar du om Röde, ALLT blir snyggare med stora varghuvuden!
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.