Deffkopta bigbomm, hur har GV tänkt att den skall fungera?
Deffkopta bigbomm, hur har GV tänkt att den skall fungera?
Svaret är antagligen att de inte har tänkt alls men om man bortser från det, hur funkar den? Bigbomm har type: bomb, vilket enligt regelboken enbart används av flygare och flygande monster. Jag antar att man helt enkelt bort ser från detta och att den fungerar på ett liknande sätt samt att koptan inte får turbo-bosta i samma runda som den släppt en bomb. Någon som har en annan åsikt om detta?
Re: Deffkopta bigbomm, hur har GV tänkt att den skall funger
Nu spelar inte jag orcher, men om jag gjorde det skulle jag nog spela den med olika regler varje gång. Jag skulle nog även hitta på nya namn för vapnet. Och låtsas glömma bort att jag måste plocka bort modeller ibland.
??John_F skrev:Nu spelar inte jag orcher, men om jag gjorde det skulle jag nog spela den med olika regler varje gång. Jag skulle nog även hitta på nya namn för vapnet. Och låtsas glömma bort att jag måste plocka bort modeller ibland.
Daniel "bagarn" Carlson
John luftar sin (och många andras) ilska över Orker och Orkspelare.Bagarn skrev:??John_F skrev:Nu spelar inte jag orcher, men om jag gjorde det skulle jag nog spela den med olika regler varje gång. Jag skulle nog även hitta på nya namn för vapnet. Och låtsas glömma bort att jag måste plocka bort modeller ibland.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Jag hade dessutom druckit sprit och då ska man inte försöka sig påKatarsis skrev:John luftar sin (och många andras) ilska över Orker och Orkspelare.Bagarn skrev:??John_F skrev:Nu spelar inte jag orcher, men om jag gjorde det skulle jag nog spela den med olika regler varje gång. Jag skulle nog även hitta på nya namn för vapnet. Och låtsas glömma bort att jag måste plocka bort modeller ibland.
humor. Ber om ursäkt.
- guildmaster
- Kontakt:
Håll det enkelt. Släpp blasten under färdvägen. Scattra som vanligt. Använd deffkoptans slutposition för att se vilka mideller som ska plockas.
Må Mork belöna alla som lyckas skada något med en Big boom.
Må Mork belöna alla som lyckas skada något med en Big boom.
Stay alert, trust no one and keep your laser handy!
Det gäller tyvärr inte bara orkspelare va??Katarsis skrev:John luftar sin (och många andras) ilska över Orker och Orkspelare.Bagarn skrev:??John_F skrev:Nu spelar inte jag orcher, men om jag gjorde det skulle jag nog spela den med olika regler varje gång. Jag skulle nog även hitta på nya namn för vapnet. Och låtsas glömma bort att jag måste plocka bort modeller ibland.
Daniel "bagarn" Carlson