Flygmaskin gör kaos på han!

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Användarvisningsbild
RUNE
Inlägg: 699
Blev medlem: 21 maj 2012, 07:52

Re: Flygmaskin gör kaos på han!

Inlägg av RUNE »

Jag tyckte cultisterna var snygga men Draken var verkligen fräck. Snyggt jobb. :)
Varje meddelande av innebörd, att forumet Svenska40k.se skall nedläggas, är falskt.
Om kriget kommer, 2019

Flygmaskin
Inlägg: 892
Blev medlem: 18 okt 2008, 11:24

Flygmaskin gör kaos på han!

Inlägg av Flygmaskin »

Kul att ni gillar den!


Måste credda Pär som hittade den mest störda biten att göra ett huvud av, Esters som envisades med att det vanliga drakhuvudet inte var fräsigt nog och Salo för att han inte limmade på balls under draken.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Människomat, till exempel spannmål.

Flygmaskin
Inlägg: 892
Blev medlem: 18 okt 2008, 11:24

Re: Flygmaskin gör kaos på han!

Inlägg av Flygmaskin »

Right! Här kommer en liten miniupdate.

Han har fan inte tummen mitt i handen! Den givna bossen i detta gäng. En mekare såklart!

Bild

Bild

Någon som behöver ladda sin telefon? Inga problem! Killen har laddsladd till alla kända modeller.

Bild

Bild

Ett gruppfoto. Här kan vi även se att arbetet med draken är igång.

Bild
Människomat, till exempel spannmål.

Gonka Koff
Inlägg: 2745
Blev medlem: 13 okt 2008, 10:55

Re: Flygmaskin gör kaos på han!

Inlägg av Gonka Koff »

Haha! Jag blir så glad av sånt här! Bygg fler mackapärer!!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

Flygmaskin
Inlägg: 892
Blev medlem: 18 okt 2008, 11:24

Re: Flygmaskin gör kaos på han!

Inlägg av Flygmaskin »

Draken börjar närma sig färdig, men som ett farthinder så behövde jag springa iväg och köpa en Taurox till den kommande IG-alliansen till apparaterna.

Bild

Bild

Bild

[/URL[URL=http://s1285.photobucket.com/user/Flygmaskin/media/Taurox3_zpsc02ac94a.jpg.html]Bild
Människomat, till exempel spannmål.

Användarvisningsbild
Flogger
Inlägg: 7311
Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
Ort: Karlshamn

Re: Flygmaskin gör kaos på han!

Inlägg av Flogger »

Så jävla läckert!

Blir det en super heavy till denna armén också? Så du kan leka med oss på Gladiator iår igen? ;)
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Flygmaskin
Inlägg: 892
Blev medlem: 18 okt 2008, 11:24

Re: Flygmaskin gör kaos på han!

Inlägg av Flygmaskin »

Ingen superheavy planerad ännu i alla fall. Men man vet aldrig =)
Jag har egentligen ingen tidsplan för när detta projektet skall bli klart, mest kul att ha ett ongoing mysprojekt på gång.
Människomat, till exempel spannmål.

katzenjammer
Inlägg: 716
Blev medlem: 03 apr 2012, 22:24

Re: Flygmaskin gör kaos på han!

Inlägg av katzenjammer »

Haha, dendär tentakelbilen alltså. Den ser riktigt tramsig ut.
Flesh is a design fault

Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: Flygmaskin gör kaos på han!

Inlägg av Röde »

katzenjammer skrev:Haha, dendär tentakelbilen alltså. Den ser riktigt tramsig ut.
Modeling for disadvantage?
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Användarvisningsbild
DarkMessiah
Inlägg: 378
Blev medlem: 13 feb 2012, 12:32
Ort: Hallstahammar

Re: Flygmaskin gör kaos på han!

Inlägg av DarkMessiah »

Ser ju mycket bättre ut än originalet :)

Skriv svar