Flygmaskin gör kaos på han!
Re: Flygmaskin gör kaos på han!
Jag tyckte cultisterna var snygga men Draken var verkligen fräck. Snyggt jobb. 
Varje meddelande av innebörd, att forumet Svenska40k.se skall nedläggas, är falskt.
Om kriget kommer, 2019
Om kriget kommer, 2019
-
Flygmaskin
- Inlägg: 892
- Blev medlem: 18 okt 2008, 11:24
Flygmaskin gör kaos på han!
Kul att ni gillar den!
Måste credda Pär som hittade den mest störda biten att göra ett huvud av, Esters som envisades med att det vanliga drakhuvudet inte var fräsigt nog och Salo för att han inte limmade på balls under draken.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Måste credda Pär som hittade den mest störda biten att göra ett huvud av, Esters som envisades med att det vanliga drakhuvudet inte var fräsigt nog och Salo för att han inte limmade på balls under draken.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Människomat, till exempel spannmål.
-
Flygmaskin
- Inlägg: 892
- Blev medlem: 18 okt 2008, 11:24
Re: Flygmaskin gör kaos på han!
Right! Här kommer en liten miniupdate.
Han har fan inte tummen mitt i handen! Den givna bossen i detta gäng. En mekare såklart!


Någon som behöver ladda sin telefon? Inga problem! Killen har laddsladd till alla kända modeller.


Ett gruppfoto. Här kan vi även se att arbetet med draken är igång.

Han har fan inte tummen mitt i handen! Den givna bossen i detta gäng. En mekare såklart!


Någon som behöver ladda sin telefon? Inga problem! Killen har laddsladd till alla kända modeller.


Ett gruppfoto. Här kan vi även se att arbetet med draken är igång.

Människomat, till exempel spannmål.
-
Gonka Koff
- Inlägg: 2745
- Blev medlem: 13 okt 2008, 10:55
Re: Flygmaskin gör kaos på han!
Haha! Jag blir så glad av sånt här! Bygg fler mackapärer!!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
-
Flygmaskin
- Inlägg: 892
- Blev medlem: 18 okt 2008, 11:24
Re: Flygmaskin gör kaos på han!
Draken börjar närma sig färdig, men som ett farthinder så behövde jag springa iväg och köpa en Taurox till den kommande IG-alliansen till apparaterna.



[/URL[URL=http://s1285.photobucket.com/user/Flygmaskin/media/Taurox3_zpsc02ac94a.jpg.html]



[/URL[URL=http://s1285.photobucket.com/user/Flygmaskin/media/Taurox3_zpsc02ac94a.jpg.html]

Människomat, till exempel spannmål.
Re: Flygmaskin gör kaos på han!
Så jävla läckert!
Blir det en super heavy till denna armén också? Så du kan leka med oss på Gladiator iår igen?
Blir det en super heavy till denna armén också? Så du kan leka med oss på Gladiator iår igen?
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
-
Flygmaskin
- Inlägg: 892
- Blev medlem: 18 okt 2008, 11:24
Re: Flygmaskin gör kaos på han!
Ingen superheavy planerad ännu i alla fall. Men man vet aldrig =)
Jag har egentligen ingen tidsplan för när detta projektet skall bli klart, mest kul att ha ett ongoing mysprojekt på gång.
Jag har egentligen ingen tidsplan för när detta projektet skall bli klart, mest kul att ha ett ongoing mysprojekt på gång.
Människomat, till exempel spannmål.
-
katzenjammer
- Inlägg: 716
- Blev medlem: 03 apr 2012, 22:24
Re: Flygmaskin gör kaos på han!
Haha, dendär tentakelbilen alltså. Den ser riktigt tramsig ut.
Flesh is a design fault
Re: Flygmaskin gör kaos på han!
Modeling for disadvantage?katzenjammer skrev:Haha, dendär tentakelbilen alltså. Den ser riktigt tramsig ut.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
- DarkMessiah
- Inlägg: 378
- Blev medlem: 13 feb 2012, 12:32
- Ort: Hallstahammar