Nej, de bara byts ut mot nya, och minst lika mångaYabob skrev: Om det nu stämmer med "ny" edition i sommar så kanske den löser många av problemen.
FaQ och nya hemsidan
Re: FaQ och nya hemsidan
Se det från den ljusa sidan, detta betyder väl att heldraken inte längre kan skjuta bakåt? 
Nu har jag bara v1 av FAQn kvar men jag är ganska säker på att de tog bort jink för heavy skimmers.
Sen kommer vissa delar av världen få FMCn som fortfarande föyger efter att de misslyckats med ett grounding test osv. Inte lätt att vara ny spelare imorgon.
Sen kommer vissa delar av världen få FMCn som fortfarande föyger efter att de misslyckats med ett grounding test osv. Inte lätt att vara ny spelare imorgon.
Ja' än't bittä'!
-
Loudhoward
Du har rätt, heavy kan inte jink:a enligt faqHalvar skrev:Nu har jag bara v1 av FAQn kvar men jag är ganska säker på att de tog bort jink för heavy skimmers.
Ska regelbokens "Look out,sir!" börja gälla nu då? Och blev paladiner chars igen? Blä...
Man får köpa missile drones till allt!
Ork bikers/stormboys får använda WAAAGH!
Shadowweavers är grymma!
Osv...
Ork bikers/stormboys får använda WAAAGH!
Shadowweavers är grymma!
Osv...
Jag vidhåller att FAQ som redan har släppts fortsätter gälla tills GW säger annat, det är bara det att du måste få tag i dem från annat håll än GW's egna sida. Allt annat är löjligt och hoppas verkligen få slippa se Tau med 50+ Missile drones eller "odödliga" nob bikers
-
Silvertejp
+1Neth_Oni skrev:Jag vidhåller att FAQ som redan har släppts fortsätter gälla tills GW säger annat
Sent from my iPhone using Tapatalk