GothCon 2010
Moderatorer: Joakim, LillePer, Hogglas
GothCon 2010
Här kommer vi att lägga upp lite information men även försöka svara på frågor av olika slag.
Hemsidan kommer att komma upp första veckan i februari. Mer info får ni där.
/Hylander
Edit: Fixade länk.
Hemsidan kommer att komma upp första veckan i februari. Mer info får ni där.
/Hylander
Edit: Fixade länk.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Re: GothCon 2010
Michael och Hylander + GC? Blir det gratis kaffe å mysfaktor i år?
Inget ont om Ooan, men Varberg är Varberg
Inget ont om Ooan, men Varberg är Varberg
Mysigt, trevligt 
speedfreek skrev:Jag tror att Snot för en gångs skull har fel.
Tror dock Swen har koll...
Ni behöver inte oroa er, jag och Ooan är fortfarande med på ett hörn och ser till att det blir lika otrevligt som vanligt.
- theWatchman
Gött, det är inte bra om det blir för trevligt på en tuneringArgos skrev:Ni behöver inte oroa er, jag och Ooan är fortfarande med på ett hörn och ser till att det blir lika otrevligt som vanligt.
Alltså kaffe har jag faktiskt funderat på. eftersom kafeterian ligger långt borta så borde vi kanske kunna fixa fram något. Muggen skall ju ge gratis kaffe så jag ser inget problem där egentligen.
Sedan om kafeterian vill fylla på dessa är ju en annan fråga...

Sedan om kafeterian vill fylla på dessa är ju en annan fråga...
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Gött att kaffe-problemet tas på allvar iaf! 
Gör GothCon turneringen till ett eget konvent så jag kan gå på båda två!!!
Sista GothCon innan student för mig och mina vänner, så det lär bli sista gången alla samlas. Så det blir inge 40k för mig då
Sista GothCon innan student för mig och mina vänner, så det lär bli sista gången alla samlas. Så det blir inge 40k för mig då
Alexander Merinen
- theWatchman
Såg på hemsidan att det är subjektiv bedömning av komp som gäller. Kan man tänka sig kompmallen som riktlinje eller kommer ni att separat lägga upp vissa kriterier för hur ni bedömmer?
Vi kommer lägga upp riktlinjer för bedömningen. Ni bör INTE jämföra med RT mallen då den ännu har svårt att ta synergier mellan enheter med i sin bedömning.theWatchman skrev:Såg på hemsidan att det är subjektiv bedömning av komp som gäller. Kan man tänka sig kompmallen som riktlinje eller kommer ni att separat lägga upp vissa kriterier för hur ni bedömmer?