lägsta temperatur vid sprayning?
lägsta temperatur vid sprayning?
Vad skulle ni som är... ja, bättre än mig på det här.. säga är minimitemperaturen för att grundspraya utomhus? tror inte sambon skulle roas av spraydoft i lägenheten 
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
-
Gonka Koff
Re: lägsta temperatur vid sprayning?
Kör i källarn eller på vinden!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
vinden blir i så fall lägenheten ovanför.. jag tror inte hon som bor där skulle uppskatta det heller.Gonka Koff skrev:Kör i källarn eller på vinden!
källaren skulle i så fall vara garaget och jag tror det är ungefär lika kallt där som utomhus.
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
nevermind.. det snöar ute nu, så grundmålning får vänta en månad eller två..
eller att sambon åker bort en dag eller två..

Division 5.
Brukar väl säga att 15 grader är lägsta tempen man ska spraya, men det viktigaste är tempen när det torkar. Du kan spraya utomhus, sen ta in det och låta allt torka i badrummet.
Om sambon klagar på lukten kan du nämna nagellack/borttagningsmedel om hon nu använder det
Om sambon klagar på lukten kan du nämna nagellack/borttagningsmedel om hon nu använder det
Gör en grej av det. Bjussa henne på bio eller nåt med en väninna så hon är borta ett gäng timmar, passa på att spraya upp precis allt. Hon vet ingenting, blir glad över din romantiska generositet, och du kan smygfnissa åt hur förbaskat hemlig du varit 
Var det Alpha Legion du spelade eller?Ancalagon skrev:Gör en grej av det. Bjussa henne på bio eller nåt med en väninna så hon är borta ett gäng timmar, passa på att spraya upp precis allt. Hon vet ingenting, blir glad över din romantiska generositet, och du kan smygfnissa åt hur förbaskat hemlig du varit
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Nej då, har bara blivit bra på att lura bort fruntimret från hemmet så jag får nörda ifred ibland 
Så länge det är plusgrader ute brukar det inte vara något problem, men säg 5 grader så är vi förmodligen på den säkra sidan.
Ordförande i Spelföreningen Dragon's Den
Administrativt ansvarig för LBK
Administrativt ansvarig för LBK
-
Claimh_Solais
Säger samma , sprayat på balkongen (glasad) för någon dag sen , låg väl runt 5+ kan jag tänka migYabob skrev:Så länge det är plusgrader ute brukar det inte vara något problem, men säg 5 grader så är vi förmodligen på den säkra sidan.
funkade bra , men ja jag tog in dom rätt fort så bara själva sprayningen va ute
Men..vädra satan annars