DefCon 2014 - Listkontroll
Moderatorer: Leidermark, Yabob, Pärssi
DefCon 2014 - Listkontroll
Här är kommer listorna till DefCon (samlade i ett dokument). Känn er fria att diskutera i den här tråden. Påpeka gärna eventuella fel ni hittar.
Listorna får nu inte ändras, annat än om det är fel i dem som måste rättas till (olaglig lista exempelvis).
Jag har enbart rättat kompen.
Tre listor har fått sin komp höjd ett steg och jag postar dessa här så att ni själva är medvetna om det.
Fredrik Sjöberg: 1 --> 2 (2 Soul Grinder och 61 troops modeller)
Johan Philipsen: 0 --> 1 (4 Obbar)
Alexander Elmgren: 2 --> 3 (Farseer, Wraithknight, 2 Wave Serpent)
Listorna får nu inte ändras, annat än om det är fel i dem som måste rättas till (olaglig lista exempelvis).
Jag har enbart rättat kompen.
Tre listor har fått sin komp höjd ett steg och jag postar dessa här så att ni själva är medvetna om det.
Fredrik Sjöberg: 1 --> 2 (2 Soul Grinder och 61 troops modeller)
Johan Philipsen: 0 --> 1 (4 Obbar)
Alexander Elmgren: 2 --> 3 (Farseer, Wraithknight, 2 Wave Serpent)
- Bilagor
-
- DefCon 2014 40k Armélistorna.pdf
- (724.05 KiB) Nerladdad 390 gånger
Ordförande i Spelföreningen Dragon's Den
Administrativt ansvarig för LBK
Administrativt ansvarig för LBK
Re: DefCon 2014 - Listkontroll
Fredrik Sjöberg har bara 58 troop modeller vad jag kan se.
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
- DarkMessiah
Jupp, jag har bara 58 troops. Iridescent horrors är uppgraderingar och inte separata modeller.
Ska bli kul och se om dubbla fåglar kan stå sig och det var en jäkla tur att man inte drog till med en komp 4 lista...
Johan Ljungström har flera fel i sin lista. Han har fått för sig att skrivs massa BA grejer överallt istället för Demoner...
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Flogger skrev:Johan Ljungström har flera fel i sin lista. Han har fått för sig att skrivs massa BA grejer överallt istället för Demoner...
Vill också meddela Tobias Rundström denna SWEFAQ rulingen då jag misstänker att han har missat den med sina bike+spawn enheter
A unit cannot choose to run if it contains a model that cannot run (a model on Bike, Slow and Purposeful, carrying the Relic, etc).
Oki bra skulle bara vara så jäkla trist att dra upp det på spelbrädetXecrNist skrev:Nej nej, den är jag medveten om