De består av 21 Termies inkl. Arjac, Rune Priest och Logan samt Bjorn och ytterligare en Draed.

Affär görs helst i hemtrakten (Linköping) eller med personer jag "känner igen". Hör av er.
Moderator: Katarsis

Stort plus att du finns i Linköping. Det innebär att jag kan leverera till dörren.theWatchman skrev:Man blir ju alltid lite sugen... Jag kan kanske behöva en hög med termosar extra. Vad skall du ha för det? Jag bor i linköping
Ännu bättre du kan leverera ner till lokalen, och medan du är där kan vi passa på o spela liteRöde skrev:Stort plus att du finns i Linköping. Det innebär att jag kan leverera till dörren.theWatchman skrev:Man blir ju alltid lite sugen... Jag kan kanske behöva en hög med termosar extra. Vad skall du ha för det? Jag bor i linköping
Trevligt.theWatchman skrev:Ännu bättre du kan leverera ner till lokalen, och medan du är där kan vi passa på o spela liteRöde skrev:Stort plus att du finns i Linköping. Det innebär att jag kan leverera till dörren.theWatchman skrev:Man blir ju alltid lite sugen... Jag kan kanske behöva en hög med termosar extra. Vad skall du ha för det? Jag bor i linköping
Lite närmare tänk datum för att göra mig av med armén. Ingen som är det minsta sugen på att lägga ett faktiskt bud?Röde skrev:Well. Någon som vill försöka spika en affär till slutet av "sportlovet"?